Məlum olduğu kimi, sentyabrın 15-dən etibarən rayon qeydiyyatında olan avtomobillər səhər saat 7:00-dan axşam saat 24:00-a qədər paytaxta buraxılmayacaq. Sözügedən qadağa bu avtomobillərin yalnız gecə saat 24:00-dan səhər saat 7:00-a qədər Bakı şəhərinə daxil ola biləcəyini nəzərdə tutur. Qeyd edilən qadağa Bakı xaric istisnasız olaraq bütün şəhər və rayonlara, eləcə də Sumqayıt şəhəri və Abşerona da aiddir.
Əlaqədar qurumlar şəhər və
rayon sakinlərinə Bakıya gəlmək üçün dəmiryolu nəqliyyatı və ictimai nəqliyyat
vasitələrindən istifadə etməyi tövsiyyə edib.
Maraqlıdır, məlum dəyişiklik
Azərbaycan konstitusiya və qanunları ilə nə dərəcədə uzlaşır? Rayon sakinlərinin
Bakıya şəxsi avtomobillə girişinə qadağa qoymaq Azərbaycan vətəndaşlarına
sosial mənsubiyyətinə görə ayrı-seçkilik sərgiləmək, onları sırf Bakıda
yaşamadıqları üçün cəzalandırmaq deyilmi? Niyə şəxsi avtomobili olan vətəndaş
Bakıya ya dərmir yolu, ya da ictimai nəqliyyat vasitələri ilə girməlidir? Şəxsi
avtomobilə malik şəxsləri ictimai nəqliyyatdan istifadəyə məcbur etmək vərəndaş
hüquqlarının pozulması hesab oluna bilərmi?
“Vətəndaşları bu qadağaya əməl etməməyə çağırıram”
Moderator.az xəbər verir
ki, bununla bağlı “Hürriyyət” qəzetinə açıqlama verən hüquqşünas Müzəffər
Baxışov bu qadağanın ölkə konstitusiyası və qanunlarına tamamilə zidd olduğunu
bildirdi:
“Bu məsələ Azərbaycan Respublikasının Nazirlər
Kabinetinin yanında Yol Hərəkəti Təhlükəsizliyi Komissiyaslnda müzakirə edilib.
Komissiya belə bir qərar qəbul edib ki, Bakı şəhərindən başqa digər şəhər və
rayonlarda qeydiyyatda olan nəqliyyat vasitələrinin 15 sentyabr 2015-ci il
tarixindən etibarən Bakı şəhərinə girişinə qadağa qoyulsun. Həmin avomobillər
Bakı şəhərinin şimal və cənub hissəsindəki xüsusi dayanacaqlarda saxlanılsın. Qadağaya
görə, onlar səhər 7-dən axşam saat 12-yə qədər öz avtomobilləri ilə Bakı şəhərinə
daxil ola bilməzlər.
Mən tam məsuliyyətlə
bildirirəm ki, Nazirlər Kabinetinin yanında Yol Hərəkəti Təhlükəsizliyi Komissiyasının
qəbul etdiyi bu qərar Azərbaycan Respublikası Konstitusiyası və qanunlarını
kobud şəkildə pozulması deməkdir. Mən nəqliyyat vasitəsi rayon qeydiyyatlı olan
vətəndaşlara müraciət edərək bildirirəm ki, onlar bu qərarı icra etməsinlər.
Çünki bu qərarın heç bir hüquqi qüvvəsi yoxdur. Bu qərarın icrasından imtinaya
görə kimsə məsuliyyətə cəlb edilə bilməz”.
“Qadağa konstitusiyanın 25 və 71-ci maddələrinə
ziddir”
Hüquqşünas məlum
qadağanın konstitusiyanın bir çox maddə və bəndləri ilə təzad təşkil etdiyini
bildirdi:
“Konstitusiyanın 25-ci
maddəsinin tələblərinə görə, hər kəs qanun və məhkəmə qarşısında bərabərdir.
25-ci maddənin üçüncü hissəsinə görə, “dövlət irqindən, milliyyətindən, dinindən,
dilindən, cinsindən, mənşəyindən, əmlak vəziyyətindən, qulluq mövqeyindən, əqidəsindən,
siyasi partiyalara, həmkarlar ittifaqlarına və digər ictimai birliklərə mənsubiyyətindən
asılı olmayaraq hər kəsin hüquq və azadlıqlarının bərabərliyinə təminat verir.
İnsan və vətəndaş hüquqlarını və azadlıqlarını irqi, milli, dini, dil, cinsi, mənşəyi,
əqidə, siyasi və sosial mənsubiyyətə görə məhdudlaşdırmaq qadağandır”. Heç kəsə
bu maddənin III hissəsində göstərilən əsaslara görə zərər vurula bilməz, güzəştlər
və ya imtiyazlar verilə bilməz, yaxud güzəştlərin və ya imtiyazların verilməsindən
imtina oluna bilməz. V. Hüquq və vəzifələrlə bağlı qərarlar qəbul edən dövlət
orqanları və dövlət hakimiyyəti səlahiyyətlərinin daşıyıcıları ilə münasibətlərdə
hər kəsin bərabər hüquqları təmin edilir. Eyni maddənin dördüncü hissəsinə görə
“heç kəsə bu maddənin III hissəsində göstərilən əsaslara görə zərər vurula bilməz,
güzəştlər və ya imtiyazlar verilə bilməz, yaxud güzəştlərin və ya imtiyazların
verilməsindən imtina oluna bilməz. V. Hüquq və vəzifələrlə bağlı qərarlar qəbul
edən dövlət orqanları və dövlət hakimiyyəti səlahiyyətlərinin daşıyıcıları ilə
münasibətlərdə hər kəsin bərabər hüquqları təmin edilir”.
Konstitusiya bu məsələlərdə
çox ciddi qaydalar müəyyən edir. Bundan əlavə, 71-ci maddəsinin 9-cu hissəsinə
görə hər kəs qanunla qadağan olunmayan hərəkətləri edə bilər və heç kim qanunla
nəzərdə tutulmayan hərəkətləri etməyə məcbur edilə bilməz. 10-cu hissəyə görə
dövlət orqanları yalnız bu konstitusiya əsasında, qanunla müəyyən edilmiş
qaydada və hüdudlarda fəaliyyət göstərə bilərlər”.
“Bu yasaq yol hərəkəti haqqında qanunu da pozur”
M.Baxışovun bildirdiyinə
görə, rayon qeydiyyatlı avtomobillərin ölkə paytaxtına girişini yasaqlayan qərar
yol hərəkəti haqqında qanunla da ziddiyyət təşkil edir: “Hərəkətin tənzimlənməsi
yol hərəkəti haqqında Azərbaycan
Respublikasının qanunu ilə tənzimlənir. Bu qanun 3 iyun 1998-ci ildə qəbul
edilib. Sonradan həmin qanuna əlavə və dəyişikliklər edilib. Həmin qanuna görə
Bakı şəhərindən başqa digər yerlərdə qeydiyyatda olan nəqliyyat vasitələrinin
Bakı şəhərinə girişini qadağan edən hər hansı normal nəzərdə tutulmayıb və nəzərdə
tutula da bilməz. Milli Məclis belə bir qanun qəbul edə bilməz. Çünki belə bir
qanun konstitusiya ilə ziddiyyət təşkil edəcək. Konstitusiyanın 7-ci maddəsinə
görə Azərbaycan hüquq dövlətidir. Hər bir qadağa hüquqa söykənməli, hüquqla tənzimlənməlidir.
Amma əfsuslar olsun ki, Azərbaycan respublikaısnın baş nazirinin müavini vəzifəsində
çalışan, amma hüquqdan anlayışı olmayan bir şəxs Yol Hərəkəti Təhlükəsizliyi Komissiyasının
sədri vəzifəsində çalışır və o, belə bir qərar qəbul edib”.
“Sədr və komissiya üzvləri cəzalanmalıdır”
Əslində bu şəxs Azərbaycan
Cinayət Məcəlləsinin 154-cü maddəsinə, yəni vətəndaşların bərabərlik hüququnu
pozduğuna görə, habelə vəzifəli şəxs olduğu üçün eyni məcəllənin 154.2-ci maddəsinə
əsasən cinayət məsuliyyətinə cəlb edilməlidir. O, vəzifəli şəxs olduğu üçün şəxsi
marağı səbəbi ilə belə bir qərar qəbul etdiyi üçün Cinayət Məcəlləsinin
308.2-ci maddəsi ilə də məsuliyyətə cəlb olunmalıdır. Bir sözlə, indiki halda baş nazirin müavini Abid Şərifov cinayət məsuliyyətinə
cəlb edilib cəzalandırılmalıdır. Komissiyanın bu qərara səs verən üzvləri də
Cinayət Məcəlləsinin 154.2 və 308.2-ci maddələri ilə cənayət məsuliyətinə cəlb
edilərək cəzalandırılmalıdır.
Əfsuslar olsun ki, Azərbaycan
hüquq dövləti olmadığna görə, alınan qərarlar hüquqa söykənmədiyi üçün bu cür
qanunsuz qərarlar qəbul edilir. Bu cür qərarlar nəticə etibari ilə Azərbaycanda
yaşayan vətəndaşların hüquqlarının pozulmasına gətirib çıxardır. Təəssüf edirəm
ki, belə bir hakimiyyətin rəhbərlik etdiyi dövlətin vətəndaşıyam. Hansı ki, Azərbaycan
Respublikasında konstitusiyaya zidd bu cür qərarlar qəbul edilir. Bu qərarların
həyata keçirilməsini polis orqanlarının vasitəsi ilə təmin etmək istəyirlər”.
Seymur Əliyev