Bugünlərdə Prezident Administrasiyasının ictimai-siyasi məsələlər şöbəsinin rəisi Əli Həsənov yalan informasiyalar yayan KİV-lərin cəzalandırılacağı ilə bağlı açıqlama yayıb. Administrasiya yetkilisi bildirib ki, son vaxtlar ölkə mətbuatında bəzi vəzifəli şəxslərin işdən çıxarılması, onların evlərində axtarış tədbirlərinin keçirilməsi və s. kimi əsassız xəbərlər yer alır ki, bu da ictimai fikri çaşdırmaq məqsədi daşıyır.
Ə.Həsənovun məlum
açıqlamasında dərhal sonra Mətbuat Şurası da oxşar bəyanatla çıxış edib və dəqiqləşdirilməyən
məlumat yayan KİV-lərin cəzalandırılması üçün müvafiq addımların atılacağını
bildirib.
İstər Ə.Həsənovun, istərsə
də Mətbuat Şurasının açıqlaması özlüyündə maraqlı suallar doğurur. Mətbuatı
yalan-yanlış informasiyalar yaymaqda təqsirləndirən Ə.Həsənov bu yalanların nədən,
niyə qaynaqlandığına nə üçün aydınlıq gətirmir? Məgər doğrudanmı,
administrasiya yetkilisi əsassız informasiyaların rəsmi informasiya qıtlığından
irəli gəldiyinin fərqində deyil? Niyə
Ə.Həsənov media orqanlarında yalan infomasiyaların qarşısını almaq üçün rəsmi qurumları baş verən olaylarla
bağlı ictimaiyyəti daha çevik və operativ formada məlumatlandırmağa səsləmək əvəzinə,
mediaya hədə-qorxu gəlməyə üstünlük verir? Bəs nizamnaməsinin 2.1.1-ci maddəsinə
görə, söz və mətbuat azadlığının qorunmasını həyata keçirməli olan Mətbuat
Şurası niyə medianın müstəqil fəaliyyətinə şərait yaratmaq əvəzinə, onu hüquqi
müstəvidə cəzalandırmaqla qorxudur? Axı həm adına, həm mahiyyətinə, həm də
nizamnaməsinə görə Mətbuat Şurası hansısa dövlət rəsmilərinin deyil, məhz mətbuatın
qayğısına qalmalı, ilk növbədə onların maraqlarından yana çıxış etməlidir...
Əslində bütün bu suallar
və onların özlüyündə ehtiva etdiyi cavablar göstərir ki, bu gün ölkə rəsmiləri,
siyasi hakimiyyət dövlət orqanlarının ölü xidmət sahəsinə çevrilən mətbuat xidmətlərini
ayağa qaldırmaq, onların işlək quruma çevrilməsini təmin etmək əvəzinə, müstəqil
mətbuatı hədəfə almaq, bütün nöqsanlara görə məsuliyyəti onların üzərinə yıxmaq
yolunu tutub ki, bu da problemin həllinə deyil, onun daha da dərinləşməsinə
xidmət edir. Rəsmi informasiyaların olmaması, yaxud bu informasiyaların günlərlə,
həftələrlə gecikdirilərək ictimaiyyətə çatdırılması fonunda mediada doğru məlumatlarla
yanaşı, yalan məlumatların da yer alması təbiidir və buna görə medianı ittiham
etmək absurddur.
Media günlərlə susub
hansısa dövlət orqanının nə zamansa açıqlama verəcəyini gözləyə, hadisə və
proseslərin arxasınca sürünə bilməz. Bu, medianın mahiyyətinə, ruhuna, ana
prinsipinə ziddir. Hətta rəsmi informasiyaların bolluğu fonunda belə medianın
yalnız rəsmi informasiyalara istinad etmək, əlavə, alternativ və ya rəsmi
informasiyalara zidd xəbərlər dərc etməsinə yasaq qoymaq olmaz. Əgər media sadəcə
rəsmi informasiyaların işıqlandırılması ilə məşğuldursa və bu çərçivədən kənara
çıxa bilmirsə, deməli, həmin media orqanının azad, müstəqil fəaliyyətindən söhbət
gedə bilməz. Əgər belə olarsa, onda bütün media orqanları dövlət mediasina
çevrilməli olar ki, bu da ölkədə azad medianın məhvi, ən sərt senzuranın
mövcudluğu deməkdir.
Bu gün ölkə mediasında
yer alan əsassız məlumatlara görə başlıca məsuliyyət dövlət orqanlarındakı rəhbər
şəxslərin, eləcə də onların mətbuat xidmətlərinin üzərinə düşür. Məhz onların
susqunluğu yanlış informasiyaların media orqanlarına yol tapmasına səbəb olur
ki, nəticədə cəmiyyət bir çox hadisə ilə bağlı düzgün, dolğun məlumat ala
bilmir. Və nə qədər ki, dövlət orqanlarının mətbuat ximətlərinin yeganə işi hər
ayın sonunda susqunluqlarına görə maaş almaq olacaq, mediada yanlış
informasiyaların mövcudluğu davam edəcək.
Siyasi rəhbərlik ya mətbuat
xidmətlərinin çevik fəaliyyətini təmin etməli, ya da varlığı ilə yoxluğu bilinməyən
bu qurumları ləğv etməli, bununla da dövlət büdcəsinin israf edilməsinə son
qoymalıdır. Əks təqdirdə, dövlət
qurumlarının mətbuat xidmətlərinin saxlanılması büdcə üçün lüzumsuz yük olaraq
qalacaq və gələcəkdə də azad medianı
siyasi hakimiyyətin qınaq və hədəfinə çevirəcəkdir.
Seymur Əliyev
e-mail: [email protected]