Rəqəmsal marketinq strategiyalarının ən mühüm elementlərindən biri olan veb saytlar, bugünkü rəqəmsal dövrdə istehlak sürətinin artması ilə e-ticarətdə fərqlənmək istəyən müəssisələr üçün həyati əhəmiyyət kəsb edir.
İstifadəçilər sosial mediada paylaşımları bəyənməkdən tutmuş hekayələrə baxmaqdan və şaquli videolarla vaxt keçirməyə qədər müxtəlif yollarla internetdə vaxt keçirirlər. Bundan əlavə, xəbər oxumaq, e-poçtları izləmək, oyun oynamaq kimi fəaliyyətlər zamanı gördükləri reklamlar və məzmunlar onların internet saytlarını ziyarət etmələrinə səbəb olur. Burada biznesin onlayn mövcudluğunu gücləndirmək, rəqabət üstünlüyü əldə etmək və hədəf auditoriyanı genişləndirmək üçün peşəkar veb-saytın olması böyük əhəmiyyət kəsb edir.
Ekspertlər deyir ki, istifadəyə verilən veb saytın sürəti 1,5 saniyədən çox olarsa, müştəri axını 20 faiz artır.
Valyuta.az xəbəbr verir ki, türkiyəli mütəxəssis Yasin Kaplan bildirib ki, e-ticarətdə fərqlənmək üçün yaratdığınınz saytın işləkliyi iki mərhələdə yoxlanılmalıdır: texniki və məzmun.
Onun sözlərinə görə, bizneslərin uğurlarını artırmaq və gələcəyə doğru addım atmaq üçün hər bir mərhələ diqqətlə planlaşdırılmalı və vebsaytların performansını artırmaq üçün 5 maddədəyə diqqət edilməlidir:
Texniki İnfrastrukturda Təkmilləşdirmələr
Veb saytınızın texniki infrastrukturunun gücləndirilməsi sürətli yükləmə müddətlərini və aşağı istifadəçi tərk etmə nisbətlərini təmin edir. Yeni nəsil kodlaşdırma üsulları və yüngül mövzu istifadəsi təcrübəsinə müsbət təsir edəcək. Eyni zamanda, onu texniki cəhətdən optimallaşdırmaq lazımdır, çünki axtarış motorları və sosial media platformaları texniki cəhətdən sürətli müsbət açılan və reklam xərclərini azaldan sadə və yaxşı kodlanmış veb saytları tapır. O, həmçinin üzvi reytinqinizi artıra bilər. Hazır mövzular e-ticarət infrastrukturu kimi də istifadə edilə bilər. Bununla belə, bu mövzularda texniki təkmilləşdirmələr aparılmalıdır.
İstifadəçi Mərkəzli Dizayn
Estetik dizayn istifadəçilərə saytı daha asan gəzməyə və məzmuna tez daxil olmağa imkan verir. İstifadəçilər saytlara daxil olarkən dizayn məsələlərinə diqqət yetirirlər. İstifadəçinin vebsaytda keçirdiyi vaxtın uyğun olması, daha sürətli nəticə verməsi və istifadəçinin vebsayta klik etdikdə tez açılması çox vacibdir. Məzmunun oxuna bilən və istifadəçi tərəfindən istehlak edilməsi, vizualların maraqlı olması və videoların optimallaşdırılması, sürətli açılış və yüksək qətnamə kimi bir çox göstəricilər var.
SEO Uyğun Məzmun İdarəetmə
Veb saytdakı açar sözlərə uyğun məlumatlandırıcı məzmun yazmaq həm axtarış motorlarının, həm də sosial media platformalarının sevdiyi bir mövzudur. Burada açar sözləri düzgün müəyyənləşdirmək və məzmunu hədəf auditoriyanızın diqqətini cəlb edəcək şəkildə hazırlamaq çox vacibdir. Düzgün məzmun veb saytın üzvi axtarış nəticələrində yüksək yer tutmasını təmin edir.
Mobil optimallaşdırma
İnternet istifadəçilərinin 85 faizi mobil cihazlardan istifadə edir. Bu səbəbdən mobil açılış sürətini, yalnız veb saytın masaüstü optimallaşdırılmasını deyil, həm də mobil optimallaşdırmanı optimallaşdırmalıyıq. Bütün cihazlarda açıla bilən, tez açılan, məzmunu mobil cihazlar üçün optimallaşdırılan saytlar çox önəmlidir. Bu optimallaşdırmaların artırılması reklam xərclərini azaltmağa, üzvi reytinqləri yüksəltməyə və daha keyfiyyətli trafik əldə etməyə imkan verir.
Təhlil və Monitorinq
Bütün bu addımları təfərrüatlı şəkildə yerinə yetirdikdən sonra, performans monitorinq alətlərindən istifadə etməklə veb saytınızın performansı mütəmadi olaraq izlənilməlidir. Müxtəlif məzmun və dizayn formalarını sınaqdan keçirməklə ən yaxşı performans variantları müəyyən edilə və yol xəritəsi yaradıla bilər. Eyni zamanda, istifadəçilərin təcrübələri haqqında rəyləri toplamaq və təhlil etməklə saytın performansını artırmaq olar.