Azərbaycanda yol infrastrukturuna yatırılan milyonlar və bu milyonların mənimsəməsi haqda dəfələrlə yazılıb. Bu dəfə isə Milli Şuranın Koordinasiya Mərkəzinin üzvü, hüquq müdafiəçisi Oqtay Gülalıyev “asvaltyeyənlərin macəraları”nın yalnız korrupsiya ilə bitmədiyindən, bu maxinasiyaların can almasından bəhs edib. O. Gülalıyevin facebook statusunu olduğu kimi diqqətinizə çatdırırıq:
“”¦ Xətrini çox istədiyim yaxın bir qohumumu, gözəl bir
insanı itirdim. Ömrünün ən gözəl çağında, 55 yaşında avto qəza nəticəsində
dünyasını dəyişdi. Ölümü çox faciəli oldu”¦
Bəlkə də çoxları düşünə bilər ki, alın yazısıdır, yəqin ömrü bura qədərmiş.
Amma məncə cəmiyyətdə olan bütün qüsurların, eybəcərliklərin bədəlini “alın
yazısı”- nın ayağına yazıb özümüzü sığortalamağa çalışmamalıyıq. Mən tam səmimi
və açıq deyirəm; Ələddinin ölümünün əsas günahkarlarından biri bu hakimiyyətin
yarıtmazlığı, səhlənkarlığı, ac gözlüyü və insan taleyinə olan biganəliyi oldu.
Bəziləri düşünə bilər ki, avtoqəza nəticəsində insanın dünyasının dəyişməsinin
hakimiyyətə nə aidiyyatı ola bilər? Bu, uzaqbaşı hadisəni törədən sürücünün səhlənkarlığı,
günahı ola bilər. Hadisənin baş verməsini və onu törədən səbəbləri qeyd edək, nəticəni
özünüz çıxararsınız”¦
”¦ 55 yaşlı Ələddin Əlipənahov Sabunçu rayonunun Kürdəxanı qəsəbəsində
yaşayırdı. Orda doğulmuşdu, orda da torpağa tapşırıldı. Hər şey ordan başladı
ki, xeyli zaman idi Zabrat, Kürdəxanı və Pirşağa yolları bərbad vəziyyətdə idi.
Bir neçə il bundan öncə Zabrat- Pirşağa magistiral yolunun əsaslı təmir işlərinə
başlanıldı. Pis- yaxşı yolu təmir edib keçən ilin yayında tam istifadəyə verdilər.
Açılışında dövlət başçısı da iştirak etdi. Verilən qeyri- rəsmi məlumata görə
inşa edilən yol bəzi qüsurlarına və nəzərdə tutulan səviyyədə olmadığına görə
(məsələn, Buzovna, Bilgəh, Şüvəlan və s. yollarla müqayisədə- red.) hətta dövlət
başçısının da xoşuna gəlməyib. Elə hər şey də ordan başladı. Dövlət başçısının
“açılış törəni”- ndə iştirakından sonra bütün işlər yarımçıq qaldı. Düzdür, Azərbaycan
reallığına uyğun olaraq yeni təmir olunmuş yolu sonradan bir neçə yerdən
qazaraq (!?) yamaq vurdular. Amma heç kimin “ağlına gəlmədi” ki, yeni çəkilmiş
yol yaşayış məntəqəsini iki yerə bölərək tən ortasından keçir, bu yola surət həddinin
nizamlanması üçün işarələr, yol nişanları, işıqforları, piyada keçidləri,
radarlar və s. quraşdırılmalıdır. Hətta Məhəmmədi dairəsindən Kürdəxanı da
daxil olmaqla Pirşağa qəsəbəsinə qədər iki zolaqalı yolda heç bir yerdə dönmə və
manevr edib geri qayıtmaq üçün yer və işarə qoyulmayıb.
Yeni yol çəkiləndə Kürdəxanı qəsəbəsində əksər insanlar sevindilər ki, nəhayət
onlar da evlərinə, işə- gücə rahat, təhlükəsiz yolla gedib gələcəklər. Amma
deyir sən saydığını say, gör fələk nə sayır. Kənd camaatının verdiyi məlumata
görə son bir il ərzində bu yollarda ağır avto qəza hallarının baş verməsi adi
hala çevilib. Hadisələrin baş verməsinin əsas səbəblərindən biri yaşayış məntəqəsində,
qəsəbə içində avtomobillərin yüksək surətlə idarə olunmasıdır.
Yuxarıda qeyd etdiyimiz kimi yol hərəkəti qaydalarının nizamlanması, surət həddinin
tənzimlənməsi üçün heç bir tədbirin görülməməsi nəticəsində bir ildə 100- dən
yuxarı ağır avtoqəza hadisəsi baş verib, 10- a yaxın insan faciəli şəkildə
dünyasını dəyişib, 70- dən çox şəxs ağır bədən xəsarəti, çoxlu sayda insan
psixoloji travmalar alıb. Halbu ki, əvvəlki illərlə müqayisədə Kürdəxanıda belə
ağır yol qəzaları olmurdu. Acınacaqlı hal odur ki, ölümlə, ağır bədən xəsarətlərinin
alınması, insanlara dəhşətli dərəcədə maddi və mənəvi ziyanın vurulması ilə nəticələnən
bu qədər yol qəza hadisəsindən sonra da heç bir aidiyyatı qurum, heç bir məmur
insafa, qeyrətə gəlib səsini çıxarmır ki, qabaqlayıcı tədbirlər görülsün. Artıq
yerli camaat Kürdəxanı yolunu “ölüm şosesi” adlandırır. Bildirirlər ki, son illər
ölkənin heç bir qəsəbə arası yollarında bu qədər bədbəxt hadisə olmayıb. Yay
aylarının, bağ mövsümünün gəlməsi, gediş- gəlişin artması paralel olaraq Kürdəxanı
da “ölüm şosesi”-ndə avtoqəzaların da artmasına təkan verib. Bəli, milyonların
“sərf olunduğu”, İlham Əliyevin qırmızı lentini kəsdiyi Kürdəxanı yolu
insanlara xidmət əvəzinə onların al- qırmızı qanına boyanaraq qətliamına, cəlladına
çevrilir.
”¦ Ələddin öz halal zəhməti ilə dolanan əməli saleh, sadə bir kənd adamı idi. Həmin
gün evində oruc tutan övladlarının iftar süfrəsi açmasına ət almaq üçün yol kənarında
olan ət dükanına yaxınlaşıb. Şahidlərin verdiyi məlumata görə bu zaman təxminən
140- 150 km/saat surətlə gələn minik maşını gəldiyi surətlə də onu vurub yoldan
30- 35 metr kənara atıb. Ələddini Sabunçu rayon xəstəxanasına çatdırmaq mümkün
olsa da həyatını xilas etmək mümkün olmayıb. Qəfildən aldığı ağır zərbə nəticəsində
qolu- qıçı sınıb, daxili orqanları dağılıb. Özündən sonra 5 övladını atasız
qoyub getdi”¦
O getdi, amma heç olmasa onun ölümü bəzi səhlənkar məmurların vicdanını oyada
ki, Kürdəxanıda insan qətliamına son qoyulması üçün öz vəzifə borclarını yerinə
yetirsinlər. Yoxsa Ələddin kimi ömrünün ən gözəl çağında dünyasını dəyişənlərin
əli o dünayada həmin məmurların boğazında olacaq. Hələ ki, bu dünyada olmasa
da”¦
İndi nəticəni özünüz çıxarın.
P. S. Dövlət Yol Polis İdarəsi və Nəqliyyat Nazirliyi başda olmaqla söz aidiyyatı qurumların və vəzifəli şəxslərindir.”