Moderator.az millət vəkili Əli Məsimlinin parlamentin dünənki iclasındakı çıxışını sinxron olaraq oxuculara təqdim edir:
“2013-cü
ilin hesabatı əvvəlki bir neçə ilin hesabatı ilə müqayisə edəndə kifayət qədər
geniş və sanballı olduğu, görülən işlərin də kəmiyyət və keyfiyyət baxımından
dinamikası özünü göstərir. 2013-cü ili ilk növbədə prezident seçkiləri və onun
nəticələrindən doğan yeni islahatların anons ili kimi, eyni zamanda “Şahdəniz-2”
kimi 21-ci əsrin yeni layihəsinə start verilən il kimi, bundan əlavə “ASAN
XİDMƏT”in timsalında sosial innovasiyalara start verilən bir il kimi dəyərləndirsək,
kifayətdir ki, hökumətin fəaliyyətini məqbul hesab edək. Eyni zamanda özündən əvvəlki
illərlə müqayisədə Ümumi Daxili Məhsulun (ÜDM) artımı xeyli dərəcədə yüksəkdir.
Təkcə Azərbaycanın öz göstəriciləriylə yox, həm dünyanın, həm də MDB-nin 2
faizlik göstəricisi fonunda da ÜDM-in 5,8 faiz artması çox yaxşı göstəricidir.
Amma bir məqamı qeyd etmək istəyirəm ki, Azərbaycanda iqtisadi artım sürətlənsə
də əhali də sürətlə artır. İldə 1,3 faiz əhali artımı var ki, bu da 120 min nəfər
deməkdir. ÜDM-dəki həmin 5,8 faizlik artımın da 3, 9 faizi də elə o 120 min
yeni insanın tələbatının ödənilməsinə sərf olunur. Ona görə də cənab
prezidentin qoyduğu tapşırığı-qarşıdakı 10 il ərzində ÜDM-i iki dəfə artırmaq vəzifəsini
vaxtında yerinə yetirmək istəyiriksə, Azərbaycandakı iqtisadi artım 5,8 fazi
yox, hər il ən azı 8 faiz olmalıdır. Buna nail olmaq üçün kifayət qədər yaxşı
işlənmiş proqramlar var. Buna nail olmağın perspektivli yollarından biri də
regionlarımızın potensialını hərəkətə gətirməkdir. 2013-cü il həm də 3-cü
regional inkişaf proqramının son ili olduğu üçün çıxışımda regional konteksdə
olan məqamları həm də Şəkinin timsalında qeyd etmək istərdim. Hər bir ölkənin
iqtisadi artımının onun sosial göstəricilərinin inteqral şəklində qabarıq
verilməsinin ümumiləşdirlimiş nəticəsi ÜDM-də öz əksini tapdığı kimi rayonun da
inteqral göstəricisi orda istehsal olunan ümumi məhsuldur. Azərbaycanda ÜDM-in
artımı sürətlə getsə də Şəkinin timsalında adambaşına ÜDM 1900 manatdan azdır
ki, bu da Azərbaycanın ümumi göstəricisindən 3,3 dəfə aşağıdır. Bunu yeni
yaradılmış dəyərə çevirib müqayisə etsəm, bu fərq daha da çoxalmış olar. Eyni
zamanda yenə də büdcə vəsaitini Azərbaycan əhalisinin sayına böləndə 2000-dən
artıq büdcə gəliri və büdcə xərcləri alınır. Şəkinin gəlirlərini Şəki əhalisinin
sayına böləndə isə gəlir üzrə 116 manat, mərkəzləşdirilmiş subsidiya və
dotasiya veriləndən sonra isə 216 manat edir. Şəkidə orta aylıq əmək haqqı 238
manatdır ki, bu da Azərbaycanın orta aylıq əmək haqqından 1,8 dəfə, Bakının
orta əmək haqqından isə ən azı 2,5 dəfə aşağıdır. Ona görə də hökumət
regionlarda inkişaf imkanlarını səfərbər etməli, sərmayə qoyuluşlarının
artırılması və biznes mühitinin yaxşılaşdırılması, sahiblkarlığın inkişafı
qarşısında burda oturan hər kəsə məlum olan problemlərin, manelərin aradan
qaldırılması, perspektivli sənaye müəssisələrinin, layiqli maaşı olan iş yerlərinin
açılması, kənd təsərrüfatında iri fermer təsərrüfatlarının, qabaqcıl
texnologiyaya əsaslanan istehsal və istehlak kooperativlərinin yaradılması istiqamətində addımlar atmaqla mərkəzlə
regionlar arasında qeyd etdiyim fərqi aradan qaldırmaq olar. Həmin rəqəmlər
açıq-aydın göstərir ki, bu sahədə görülməli işlər çoxdur. Bunlardan iki sahəni
xüsusi qeyd etmək istəyirəm.
Birinci sahə bilavasitə yüngül sənayenin
inkişaf etdirilməsidir ki, buna regionlarda kifayət qədər imkan var.İkinci sahə
isə yeyinti sənayesinin inkişaf etdirilməsidir. Azərbaycanda yerli istehsal
hesabına ildə adambaşına 265 manat, ayda 22 manatlıq, gündə 70 qəpiklik qida məhsulu
istehsal edirik. Bu da mürəkkəb texnologiya deyil ki, onun mənimsənilməsi vaxt
aparsın. Biz nə qədər özgənin yağını-pendirini-smetanını reklam edəcəyik? Bunların
hamısını öz ölkəmizdə istehsal edərək həta xaricə də bu məhsullardan xeyli
ixrac edə bilərik.
Hesab
edirəm ki, hesabatı qiymətləndirən zaman yeni bir yanaşmadan istifadə etmək
lazımdır. Hökumətin ümumi göstəricilərini yüksək qiymətləndirirəm, fəaliyyətini
məqbul hesab edirəm. Ayrı-ayrı qurumların fəaliyyətinə gəldikdə isə ciddi fərq
var. Məsələn, yenə də mən Şəkinin timsalında qeyd edirəm ki, körpü kompleksinin
tikilməsi, şəhərdaxili və kəndarası yolların asfaltlaşdırılması, sosial
infrastruktura sahəsində və s. Istiqamətlərdə xeyli iş görülüb. Bir il ərzində
7 məktəb tikilib və təmir olunub. Dövlət vəsaiti hesabına 4 bağça təmir olunub.
Amma çox təəssüflər olsun ki, başqa məqamları da qeyd edəcəm. Mən dəfələrlə
burda məsələ qaldırmışam ki, Şəki kəndlərinin qazlaşdırılması Azərbaycanın
qazlaşdırılmasından 3 dəfə, bütün Azərbaycan kəndlərinin qazlaşdırılmasından isə
2 dəfə aşağı səviyyədədir. Yəni qazlaşdırma cəmisi 27 faiz səviyyəsindədir. Ötən
il hökumətin hesbatında məhz Milli Məclis qarşısında söz verilmişdi ki, Şəkinin
50 kəndi qazlaşdırılacaq. Bunu vəd edən “Azəriqaz” cəmisi Şəki şəhərinin bir
neçə küçəsini və iki kəndi, bir qəsəbəni qazlaşdırıb. Bu da verilən sözün 6
faizi deməkdir. Ona görə də hökumətin fəaliyyətini məqbul hesab etməklə yanaşı
Azəriqazın və bu işdə günahı olan insanların fəaliyyətini qeyri-məqbul hesab
edirəm. Fürsətdən istifadə edib deputat sorğusu vermək istəyirəm ki, niyə verilən
söz 6 faiz yerinə yetirilib? Bu, məmurların Şəkiyə olan sayğısızlığıdır, vəsait
ayrılıb, yerinə yetirilməyib, yoxsa vəsait ayrılmayıb?
Eyni
zamanda Azərbaycanda 2 milyona yaxın insanın ya mənzilə, ya da mənzil şəraitinin
yaxşılaşdırılmasına ehtiyacı var.
İpoteka sahəsində gözəl işlər görülür, amma ipotekanın buna gücü çatmaz. Ona
görə də ucuz xalq evlərinin tikilməsi istiqamətində hökumətin fəaliyyət göstərməsini
vacib hesab edirəm. Bir də müavinətlərin artırılmasını təklif edirəm. Artırılsa
da yenə də aşağıdır, xüsusən də əlillərin müavinətlərinin artırılması istiqamətində
hökuməti addım atmağa dəvət edirəm.”