“Prezident seçiləcəyim təqdirdə restitusiya
siyasətinə başlayacam”
“Neft pullarının 80%-ni ailə büdcəsinə sərf
edəcəm”
“Hər cür inqilabı dəyişikliyi milli və dövlət
maraqlarına zidd hesab edirəm”
“Qalib gələcəyim təqdirdə koalisyon hökumət
yaradacam”
“Elə etmək lazımdır ki, ölkədə nazir olmaq
istəyən tapılmasın”
“Dövlət vəzifələrini gəlir mənbəyi olmaqdan
xilas etməliyik”
Sərdar Cəlaloğlu: “Mən o kadrları vəzifəyə
qoyacam ki, xalq həmin şəxsləri bu vəzifəyə layiq görür”
ADP sədri, prezidentliyə namizəd Sərdar Cəlaloğlunun
seçki platformasında yer alan, ölkədəki çoxsaylı problemlərin fundamental həllini
nəzərdə tutan fikirləri ölkə ictimaiyyəti tərəfindən böyük maraqla
qarşılanmaqdadır. Hədsiz orijinallığı və mükəmməl məntiqiliyi ilə diqqət çəkən
bu fikirlərin hər birində Azərbaycan xalqının üzləşdiyi mövcud problemlərdən
çıxış yolları, milli dövlətçiliyi möhkəmləndirmək və inkişaf etdirmək yolları dəqiq,
konkret formada əks olunmaqdadır. Bu baxımdan əslində S.Cəlaloğlunun məlum
fikirlərinin hər birini Azərbaycanın gələcək inkişafına xidmət edən ciddi
konsepsiya hesab etmək olar. Odur ki, ADP sədri ilə söhbətimizdə onun seçki
platforması və problemlərdən çıxış yolları ilə bağlı fikirləri ilə daha
yaxından tanış olmağa çalışdıq.
- Sərdar bəy, öncə təşviqat kampaniyasının
gedişi ilə bağlı fikirlərinizi bilmək istərdik. Kampaniya necə gedir? Sizi razı
və ya narazı salan məqamlar hansıdır?
- Bildiyiniz kimi, sentyabrın 16-sı tarixindən
təşviqat kampaniyası başlayıb. Biz öncədən seçkidə qeydiyyata alınıb-alınmayacağımızı
bilmədiyimiz üçün çox şeyə hazır deyildik. Buna görə də buklet və plakatların
hazırlanmasına müəyyən vaxt sərf olundu. Artıq plakatların birinci buraxılışı
çıxıb və biz hazırda bu plakatların yayılması prosesi ilə məşğuluq. Iki günə qədər
bukletlərin çapı və yayılması prosesini həyata keçirdəcəyik. Televiziya və
radioda da çıxışlar edirik. Regionlarda görüşlərlə bağlı lazımi işlərin
aparılmasına start verilib. Qanunun yol verdiyi və vaxtın imkan verdiyi həcmdə
təşviqatımızı qurmuşuq. Elə hesab edirəm ki, işimizi kifayət qədər səmərəli
qura bilmişik. Seçkiyə sonda girməyimizi baxmayaraq, sürət hesabına itirdiyimiz
vaxtı kompensasiya edə bilmişik. Bu baxımdan hər şey qaydasındadır.
- Sərdar bəy, seçki prosesində sizinlə
yanaşı xalqın səsinə ümid edən kifayət qədər namizəd iştirak edir. Maraqlıdır,
bunca insanın içindən xalq sizə niyə, hansı səbəbdən səs verməlidir? Sizin digər
namizədlərdən fərqiniz, başlıca özəlliyiniz nədir?
- Mən xalqın həyatında fundamental dəyişikliklərə
səbəb olacaq sosial-iqtisadi platformaya malikəm. İkincisi, korrupsiyaya qarşı
mübarizə, Qarabağ probleminin həlli, ölkə vətəndaşlarının qarşısında duran
problemlərin həlli ilə bağlı orijinal təklif və ideyalara malikəm. Hakimiyyətə
gələcəyimiz təqdirdə bunların hamısını həyata keçirəcəyik. Mənim platformam Azərbaycanda
sosial-hüquqi dövlət qurmağa hesablanıb. Sosial dövlət o dövlətdir ki, hər bir
vətəndaş öz sosial həyatının bütün tərəfləri ilə yalnız dövlətə arxayındır.
Hüquqi dövlət isə o dövlətdir ki, orada nə prezident, nə icra başçısı, nə də
digər yetkililərin fikri, iradəsi qanundan, konstitusiyadan üstün olmur. Bu
baxımdan mən prezident seçiləcəyim təqdirdə restitusiya siyasətinə başlayacam.
- Bu siyasətin mahiyyəti nədən ibarətdir?
- Bildiyiniz kimi, Azərbaycanda özəlləşdirmə
siyasəti aparıldı. Bu zaman çox ciddi qanun pozuntularına yol verildi. Dövlət və
ictimai əmlak olduqca ucuz qiymətə hesablandı. Son 20 ildə hüquqsuzluq şəraitində
dövlət və insanlar bir-birinin əmlakını ”“ zavodunu, torpağını, evini
qeyri-qanuni surətdə zəbt edərək əlindən alıb. Məhkəmələrdə bununla bağlı xeyli
iş var, insanlar öz əmlaklarını geri qaytara bilmirlər və s. Dövlət istədiyi
qiyməti verərək insanları evlərindən çıxardır. Bütün bu ədalətsizliklərə son
qoymaq, ədaləti bərpa etmək üçün mülkiyyətin həqiqi sahibinə qaytarılması siyasətini
həyata keçirdəcəm. Buna restitusiya deyirlər. Yəni özəlləşdirilmiş müəssisələrin
real qiymətini müəyyənləşdirib lazımi vəsaitin dövlət büdcəsinə qaytarılmasına
nail olmağa çalışacam. Dövlət və ya ayrı-ayrı şəxslər tərəfindən əmlakı əlindən
alınan vətəndaşların əmlaklarının onların özünə qaytarılması siyasətini həyata
keçirəcəyik. Bu, reallaşdırılması vacib olan ciddi məsələlərdir.
- Prezident seçiləcəyiniz təqdirdə korrupsiyaya
qarşı mübarizə yönündə hansı addımlar atacaqsınız?
- Biz korrupsiyaya qarşı mübarizədə də fərqli
mübarizə metodu ortaya qoyacayıq. Belə ki, biz korrupsionerə qarşı deyil,
korrupsiyaya qarşı mübarizə aparacayıq. Hazırkı hakimiyyət korrupsionerə qarşı
mübarizə aparır. Üç rüşvətxor və ya iki məmuru həbs etməklə korrupsiyaya qarşı
mübarizə apardıqlarını iddia edirlər. Korrupsiyaya qarşı mübarizə aparmaq üçün
korrupsiya imkanlarını aradan qaldırmaq lazımdır. Korrupsiya dövlət büdcəsindən
baş verir. Biz milli gəlirin dövlət büdcəsinə axıdılmasının qarşısını alan bir
siyasət həyata keçirəcəyik. Bunun əvəzinə alternativ büdcə - ailə büdcəsi
yaradacayıq. Neftdən gələn gəlirlərin yalnız 20%-i dövlətin saxlanılmasına sərf
olunacaq, 80%-i hər bir Azərbaycan vətəndaşı üçün bərabər şəkildə ayrılacaq və
onların şəxsi büdcəsinə keçiriləcək. Pulun büdcəyə yığılmasına və ordan da
işbazlar tərəfindən oğurlanmasına imkan verməyəcəyik. Ailə büdcəsində
formalaşan pulu oğurlamaq mümkün deyil. Bundan başqa, əmək haqlarında da
artımlar olacaq. Bildiyiniz kimi, iki cür əmək haqqı var. Bunlardan biri
nominal əmək haqqı, digəri isə real əmək haqqıdır. Nominal əmək haqqı o ölkələrdə
həyata keçirilir ki, orada dövlət əmək haqqının cüzi bir hissəsini vətəndaşa
verir. Digər hissəsini isə müxtəlif sosial kanallar vasitəsi ilə vətəndaşa
qaytarır. Azərbaycanda həkimlərin real əmək haqqısı 3500-4000 dollar olmalıdır.
Hökumət həkimə ayda 150 manat pul verir və yerdə qalan pulu pulsuz səhiyyə,
pulsuz təhsil və s. hesabına guya bu insanlara yönəldir. Halbuki, Azərbaycanda
həmin kanalların heç birinin işləmədiyini bilirik. İnsanların əmək haqqından
sosial fonda milyonlarla pul yığışır. Həmin pul korrupsiyanın mənbəyinə
çevrilir. Mən seçiləcəyim təqdirdə real əmək haqqı sistemi tətbiq edəcəm. Hər
bir vətəndaş maksimum əmək haqqısı nə qədərdisə, o pulu da alacaq. Sosial xərcləri
isə vergilərin artırılması ilə təmin edəcəm. Korrupsiyaya qarşı bundan başqa
effektiv mübarizə yoxdur. Qanunların sərtləşdirilməsi, insanların həbs edilməsi
və s. bunun qarşısını ala bilməz. Sadəcə, ortada pul qoymaq lazım deyil ki,
kimsə də onu oğurlasın.
- Azərbaycanda korrupsioner məmurların sərəncamında
milyonlarla vəsaitin olduğu heç kimə sirr deyil. Prezident seçiləcəyiniz təqdirdə
həmin məmurlar və onların dövlət büdcəsindən oğurladığı milyonlarla bağlı hansı
addımlar atacaqsınız?
- Restitusiya siyasəti qeyri-qanuni yollarla
əldə edilmiş vəsaiti həqiqi sahibinə çatdırmaq deməkdir. Əgər bu vəsait dövlətdən
oğurlanıbsa, dövlətə qaytarılacaq, vətəndaşdan oğurlanıbsa vətəndaşa
qaytarılacaq. Biz nəzərdə tutmuşuq ki, dövlət büdcəsindən oğurlanan vəsaitlər
büdcəyə qaytaraq. Biz radikal islahatlar yolu ilə o qədər də uzağa gedə bilməyəcəyik.
ADP-nin radikal müxalifətdən əsas fərqi ondan ibarətdir ki, həm hakimiyyət dəyişikliyi,
həm də nəzərdə tutulan islahatların keçirilmə forması ilə bağlı fərqli mövqe sərgiləyir.
Biz hər kəsi korrupsiya adı ilə həbs etmək, onların əmlaklarını əllərindən
almaq və s. fikrində deyilik. Leqallaşma ilə bağlı ağıllı və rassional təkliflərlə
çıxış edəcəyik. Elə bir mövqe tutacayıq ki, korrupsioner özü maraqlı olsun ki,
oğurladığı əmlakı leqallaşdırsın. Məsələn, əgər kimsə 100 min dollarlıq vəsaiti
leqallaşdırmaq istəyirsə, onun 10%-ni, bir milyona qədər vəsaiti leqallaşdırmaq
istəyirsə 20%-ni dövlət büdcəsinə. qaytarmaqla öz vəsaitini leqallaşdıra bilər.
Bu, həm korrupsionerin, həm də Azərbaycan xalqının marağına uyğundur. Lakin biz
oğurlanan pulların yüzdəyüz qaytarılmasına cəhd etsək, o zaman bizə qarşı
mübarizə aparan böyük bir kütlə meydana gələcək. Ikincisi, həmin vəsaitin daha
mürəkkəb üsullarla gizlədilməsinə cəhd ediləcək. Bu pullar müxtəlif şirkətlər və
dövlətlərə ötürülməklə gizlədiləcək. Elə məqam ola bilər ki, həmin vəsait həm
korrupsionerin, həm də dövlətin əlindən çıxsın. Məsələn, bilinəndə ki, bu vəsaitlər
qeyri-qanunidir, dərhal həmin vəsaitlərin üzərinə həbs qoyurlar. Daha sonra həmin
vəsaiti ölkəyə qaytarmaq mümkün olmur. Biz elə siyasət aparacayıq ki, insanlar ən
azından oğurladıqları vəsaitin müəyyən bir qismini dövlətə qaytarmaqla bu vəsaitləri
leqallaşdırsın. Ən ağır cinayət törədən şəxsi belə əfv edir və ya amnistiya
yolu ilə azad edirlər. Bu baxımdan elə bir siyasət həyata keçirməliyik ki, ölkədə
inqilabi proseslər getməsin.
- Özünüzü müxalifətin, yoxsa xalqın namizədi
hesab edirsiniz?
- Mən özümü xalqın namizədi hesab edirəm. Hakimiyyətə
gələcəyim təqidrdə öz komandamı yalnız öz partiyamdan və ya yalnız müxalifətdən
formalaşdırmaq istəmirəm. Hakimiyyətə gələcəyim təqdirdə yaradacağım komanda
iqtidardan, demokratik müxalifətdən və ADP tərəfdarlarından ibarət olacaq.
Komandanın 30%-ni indiki hakimiyyətə, 30%-ni demokratik müxalifə təklif edəcəm.
40%-i isə öz partiyamızın tərəfdarlarından formalaşdıraq. Nəzarət paketini öz əlimizdə
saxlamağa çalışacayıq. Çünki hakimiyyətə gələn şəxs kimi nəzarət paketi bizim əlimizdə
olmalıdır. Ölkədə lazımi islahatları həm indiki hakimiyyət, həm də mənə müxalifət
olan qüvvələrlə razılaşdırılmış şəkildə həyata keçirəcəm. Mən bütün
islahatlarda həm müxalifətin, həm də indiki hakimiyyətin rəyini nəzərə alacam. Ən
azından ona görə ki, dövlətdə varisçilik mühüm məsələdir. İndiki hakimiyyətin
dövləti pis və ya yaxşı idarə etməsindən asılı olmayaraq, dövlətin 20 ildir ki,
onlar tərəfindən idarə edildiyi bir faktdır. Elə etməyəcəm ki, keçirilən
islahatlar cəmiyyətdəki hansısa təbəqələri hakimiyyətə qarşı qaldırsın. İslahatların
dağıntıya, təlatümlərə səbəb olmasına imkan verməyəcəm. Bunun da yeganə yolu
ondan ibarətdir ki, islahatları həyata keçirərsən həm köhnə, həm yeni, həm də məndən
sonra hakimiyyətə gəlməsi gözlənilən qüvvələrlə razılaşdırılmış şəkildə həyata
keçirməkdir.
- Sərdar bəy, teledebatlar yenicə başlasa da,
sizcə bu çıxışlar xalqın düşüncəsində az da olsa hansısa dəyişikliyə səbəb
olubmu?
- Mən bir dəfə, həm də əlverişsiz bir vaxtda
efirə çıxmışdım. Çünki saat 7-də insanların əksəriyyəti küçədə, yolda, işdə və
s. olur. Buna rəğmən gördüyüm insanlardan hər iki nəfərfən biri həmin verilişdən,
orada səsləndirdiyim fikirlərdən danışır. Təəccüblüsü budur ki, cəmi bir
verilişlə insanlarda bir hərəkətlilik meydana gəlib. Ciddi bir hərəkətlilik
var. Bu proses inkişaf etdikcə xalqda böyük bir oyanış baş verəcək. Məni
narahat edən odur ki, bu fürsətdən istər iqtidar, istərsə də müxalifət düzgün
istifadə etmir. Onlar sadəcə bir-birinə şər atmaq, bir-birini ləkələməyə cəhd
edir. Namizədlər xalqı maarifləndirmək, çıxış yolları axtarmaq, öz mövqeyini
ortaya qoymaq əvəzinə belə bir mövqe sərgiləyir. Bunun nəticəsidir ki, camaata
elə gəlir ki, prezident seçkiləri bunun üçündür ki, namizədlər bir-birlərini təhqir
etsinlər. Bununla da məsələ bitsin. Prezident seçkiləri cəmiyyəti siyasi
baxımdan maarifləndirmək baxımından irəliyə doğru atılan ciddi addım olmalıdır.
Hər bir xalq bir seçkidən çıxandan sonra bir siyasi sinifdən başqa bir siyasi
sinfə keçməlidir. Bizdə isə əksinədir. Hər bir seçkidən sonra xalq siyasi məktəbdən
daha da uzaqlaşır. Bu baxımdan mən aparılan kampaniyanın yanlış qurulduğunu
hesab edirəm. Mən özüm seçkilərə ona görə qatılmışam ki, radikal müxalifətdən fərqli
olaraq, rassional müxalifətin necə olmasını nümayiş etdirmək istəyirəm. Buna
görə də elə hesab edirəm ki, mənim fikirlərim cəmiyyətdə daha ciddi reaksiya
doğuracaq. Cəmi bir dəfə etdiyim çıxışla bağlı aldığım müsbət reaksiyalar da bu
cür düşünməyə əsas verir. Doğrudur, hər kəs məni radikal obrazda tanıyır. Bəzən
mənim belə bir mövqe sərgilədiyimi düzgün başa düşmürlər. Hətta mənim mövqeyimlə
bağlı yanlış qiymətləndirmələr də mövcuddur. Amma bir şeyi bilməlidirlər ki, mən
Şərq inqilablarının acı nəticələrini nəzərə alıb Azərbaycanda tədrici dəyişikliklərin
tərəfdarı olan bir lider kimi danışıqlara qoşulmuşam. Bizim seçkiqabağı
şüarımız da “İslahatlarla yeniləşək”dir. Hər cür inqilabı dəyişiklik və
proqnozları milli və dövlət maraqlarına zidd hesab edirəm. Bu niyyətlərin
qarşısında duran bir namizəd kimi çıxış edirəm. Mənim mövqeyim iqtidar və
müxalifəti öz komandama cəlb etmək, islahatları siyasi dialoq vasitəsi ilə
razılaşdırmaq, avtoritarimzdən demokratiyaya tədrici keçidi təmin etməkdən ibarətdir.
Mənim digər müxalif namizədlərdən və iqtidardan əsas fərqli cəhətlərimdən biri
budur ki, mən tədrici keçid fəlsəfəsindən çıxış edərək öz platformamı
yaratmışam.
- Sizcə demokratik islahatların həyata
keçirilməsi üçün zəruri olan daha hansı amillər var?
- Hesab edirəm ki, koalisyon hökumət olmadan
islahatlar həyata keçirmək mümkün deyil. Buna görə də qalib gələcək namizədə də
bizim partiya ilə koalisiya yaratmağı təklif edəcəm. Hər kəs bilsin ki, mən
prezident seçiləcəyim təqdirdə koalisyon hökumət formalaşdıracam. Əgər mən
deyil, bir başqası qalib gələrsə, o zaman həmin şəxsə koalisyon hökumət
yaratmaq təklifini irəli sürəcəm. Həmin koalisiyada bizə az və ya çox yer
verilməsinin bizim üçün elə bir əhəmiyyəti yoxdur. Azərbaycanda koalisyon hökumət
olmayacağı təqdirdə islahatlar həyata keçirmək və ya başladılan islahatları
uğurla başa çatdırmaq mümkün olmayacaq.
- İmzatoplama kampaniyasında uğur qazana
bilməyən partiyaların dəstəyini almağa səy göstərəcəksinizmi? Ümumiyyətlə,
hansısa partiya və təşkilat sizə dəstək vermək arzusunu səsləndiribmi?
- Mən yalnız vətəndaşlardan dəstək gözləyirəm.
Partiyalardan, dəstələrdən, təbəqələrdən, təriqətlərdən, regionlardan dəstək
gözləmirəm. Belə bir fikrim yoxdur. Respublika dövlət və vətəndaş deməkdir.
Prezident dövlətin təmsilçisidir. Dövlətin təmsilçisi qarşısında yalnız vətəndaşı
görməlidir. O, nə bir partiyanı, nə bir təriqəti, nə regional qrupu, nə mafioz
qrupu görməli deyil. Prezident qarşısında hər cürə qrupdan, hər cürə kollektivdən
qopmuş hüquq və azadlıqlara malik tək bir şəxsi görməlidir. Ondan dəstək
almalıdır. Ola bilsin ki, həmin vətəndaş YAP-çı olsun, ola bilsin ki, müsəlman
olsun, ola bilsin xristian və ya ateist olsun, ola bilsin ləzgi və ya rus olsun,
fərq etməz. Mən mənim platformamı başa düşüb, qəbul edən hər kəsdən dəstək gözləyirəm.
Əgər həmin vətəndaş mən dediyim cəmiyyətdə yaşamaq istəyirsə, mənim ona vəd
etdiklərimi almaq istəyirsə, o zaman həmin şəxsləri mənə səs verməyə çağırıram.
- Azərbaycanda kadrların təyin edilməsi məsələsində
yerliçilik, qohumbazlıq və s. amillər əsas götürülür. Bu baxımdan kadr təyinatındakı
şəffaflığı necə təmin etmək fikrindəsiniz?
- Kadr təyinatında yerliçiliyə üstünlük vermək,
rüşvətlə kimisə vəzifəyə təyin etmək və s. kimi amillərin səbəbi Azərbaycanda
demokratik dövlətin mövcud olmamasıdır. Demokratik dövlətlərdə məmurlar dövlət
qarşısındakı xidmətlərinə görə irəli çəkilir. Azərbaycanda məmur vəzifələri,
dövlət vəzifələri ona görə bu qədər əhəmiyyət kəsb edir, insanlar ona görə bu vəzifələrdə
təmsil olunmaq üçün dəridən qabıqdan çıxırlar ki, dövlət vəzifələri Azərbaycanda
yaxşı yaşamağın yeganə mənbəyidir. Əgər insanlara
imkan yaratsanız ki, onlar biznesmen kimi, mütəxəssis kimi, alim və şair kimi
daha yaxşı yaşaya bilsin, sizi inandırıram ki, Azərbaycanda nazir olmaq üçün
adam tapa bilməyəcəksiniz. Necə ki, bu gün Avropada vəziyyət məhz belədir. Avropada
Nazirlər Kabinetində təmsil olunmağa, nazir vəzifəsində çalışmağa adam
tapılmır. Orada insanlar istədiyi kimi yaşadığı, kifayət qədər kapitala sahib
olduqları üçün özlərini əziyyətə salmağa, gecə-gündüz kabinetdə çalışmağa lüzum
görmürlər. İnsanlar fikirləşirlər ki, niyə mən üç min manatlıq işi qoyub gedib
nazir olmalı və üç yüz manat qazanmalıyam? Biz dövlət vəzifələrini gəlir mənbəyi
olmaqdan xilas etməliyik. O zaman sənin nə yerlini, nə qohumunu vəzifəyə
qoymağa ehtiyac olmayacaq. Azərbaycanda dövlət-hakimiyyət orqanlarının nə parlament,
nə də xalq qarşısında məsuliyyəti yoxdur. Buna görə də kimsə dostunu, qohumunu,
hətta aşnasını belə vəzifəyə qoya bilər. Lakin əgər ortada məsuliyyət məsələsi
olsa, heç kim istəməz ki, yaxını məsuliyyət qarşısında olsun. Ona görə də kim o
işi bacaracaqsa, ona verilən səlahiyyət çərçivəsində məsuliyyət daşıyacaqsa, vəzifəni
ona verəsən. Üçüncüsü, vəzifə verilməmişdən öncə oradan təmsil olunacaq
insanların kimliyi təxmini də olsa xalqa bəlli olmalıdır. Məsələn, insanlar
bilməlidirlər ki, S.Cəlaloğlu prezident seçiləcəyi təqdirdə Azərbaycanın xarici
işlər naziri kim olacaq. Xalq ən azından 50% o namizədi beynində seçməlidir. Sən
onun adını elan edən kimi insanlar düşünməlidirlər ki, bu postda məhz həmin şəxs
təmsil olunmalıdır. Lakin bu gün Azərbaycanda böyük dövlət postuna yeni şəxs təyin
edirlər, hansı ki, həmin şəxsi heç kim tanımır. Məsələn, Təhsil Nazirliyini
götürək. Təhsil sistemi Azərbaycan sosial sisteminin demək olar ki, 50%-ni təşkil
edir. Dövlətçiliyin ən mühüm, strateji sahəsidir. Təhsil naziri postuna gətirilən
insanı təhsil sektorunda çalışanların heç biri tanımır. Belə bir təyinat nə dərəcədə
doğrudur? Və ya səhiyyə sistemini götürək. Sabah mən hansısa uzaq dağ kəndində
həkim kimi çalışan qohumumu səhiyyə naziri qoyum, o zaman səhiyyə sistemində
uzun illərdir ki, çalışan, bu sahədə can qoyan tanınmış alimlərin əməyi necə
olsun? Mən o kadrları vəzifəyə qoyacam ki, xalq həmin şəxsləri bu vəzifəyə
layiq görür. Alternativlik yaratmalıyıq. Dövlət orqanlarına alternativ təşkilatların
yaradılması vacibdir. Məsələn, Azərbaycanda bir dənə Vəkillər Kollegiyası var.
Hansı vəkil ədalətli mövqe ortaya qoyursa, onu Vəkillər Kollegiyasından xaric
edirlər. Bununla da o, vəkillik hüququndan məhrum olur. Niyə Azərbaycanda
alternativ Vəkillər Kollegiyası yoxdur? Bəlkə biri heç dövlətin Vəkillər
Kollegiyasına üzv olmaq istəmir? Vətəndaşların bu hüququ niyə pozulmalıdır ki? Əgər
belə olsa, heç kim dövlətin Vəkillər Kollegiyasına üzv olmağa cəhd etməyəcək.
- Demək belə çıxır ki, vətəndaşı dövlətin
asılılığından xilas etməyin yollarından biri də dövlət təşkilatlarına
alternativ qurumların yaradılmasıdır?
Ardı gələn
sayımızda
Anar Həsənli
Seymur Əliyev
(“Hürriyyət” qəzeti)