Xəbər lenti
25/09/2020 [22:37]:
Operator aparıcının üzü əvəzinə sinəsini efirə verdi - VİDEO
25/09/2020 [22:15]:
“Biz daha 25 il oturub torpaqların danışıqlar yolu ilə həllini gözləməyəcəyik”
25/09/2020 [22:11]:
ABŞ-dan Azərbaycandakı vətəndaşlarına XƏBƏRDARLIQ - Abşerondan çıxmayın!
25/09/2020 [22:01]:
Türkiyədə son sutkada daha 73 nəfər koronavirusdan ölüb
25/09/2020 [21:58]:
Gədəbəydə qadın keçmiş əri tərəfindən bıçaqlanıb
25/09/2020 [21:54]:
“Qarabağ” məğlubiyyətdən son anda qaçdı
25/09/2020 [21:52]:
Əbülqasım Hüseynzadənin 130 illik yubiley günüdür
25/09/2020 [21:51]:
Milyonlarla insanın həyatını xilas edən siçan qızıl medalla mükafatlandırıldı...
25/09/2020 [21:50]:
Lukaşenko: “Qərb ölkələrindən gələnlər üçün karantin tətbiq edə bilərik”
25/09/2020 [21:47]:
Azərbaycanda xalq-ordu-dövlət birliyi sarsılmazdır
25/09/2020 [21:29]:
Xidmət avtomobilində cinsi əlaqəyə girməyin bədəlini ağır ödədilər - RƏZALƏT...
25/09/2020 [21:16]:
Əməkdar artist Xanlar Haqverdiyevin doğum günüdür
25/09/2020 [21:13]:
Xalq Artisti Alim Məmmədovun 70 yaşı tamam olur
25/09/2020 [21:08]:
Səfərbərlik Xidməti məlumat yaydı
25/09/2020 [20:56]:
Plastik üz qoruyucularının təsirsiz olduğu sübut olundu...
25/09/2020 [20:52]:
"Qarabağda müharibə hər an başlaya bilər" - Putinin dostu
25/09/2020 [20:37]:
“5 rayon” məsələsinə ən sərt cavabı Prezident verdi” – Aqil Məmmədov
25/09/2020 [20:21]:
Vəkillər Kollegiyası üç vəkil bürosunu qeydə aldı
25/09/2020 [20:19]:
Elçin Sadıqovun fərdi vəkil fəaliyyəti ləğv edildi
25/09/2020 [20:17]:
"Barselona" "Mançester Siti"nin müdafiəçisini icarəyə götürür
25/09/2020 [20:16]:
Bu il 2000-dək şəxs vaxtından əvvəl cəzadan azad olunub və ya yüngül rejimli müəssisəyə keçirilib
25/09/2020 [20:16]:
Nazir: "Hazırda 3000-ə yaxın məhkum elektron qolbaq daşıyır"
25/09/2020 [20:15]:
Millət vəkili parlament iclasında görün nə etdi - RƏZALƏT...+ VİDEO
25/09/2020 [20:14]:
Pakistan səfiri: "Ermənistanın təxribatları beynəlxalq hüquqa ziddir"
25/09/2020 [20:13]:
"Atletiko" Luis Suareslə müqavilə bağladı
25/09/2020 [20:12]:
Koronavirusla bağlı sürətli test yaradılıb
25/09/2020 [20:11]:
Bugün görkəmli yazıçı-publisistin doğum günüdür
25/09/2020 [19:55]:
Günay Əfəndiyeva “Türkologiyanın bugünü və sabahı” adlı video-konfransda iştirak edib
25/09/2020 [19:51]:
Bu itlər koronavirusu qoxlamaqla müəyyən edir - FOTOLAR
25/09/2020 [19:34]:
Əmlak Məsələləri Dövlət Xidmətinin səlahiyyətləri artırıldı
25/09/2020 [19:31]:
“Osmanlıcadan tərcümə türkə”…nə demək?!
25/09/2020 [19:29]:
Baş Nazirdən təhsillə bağlı daha bir qərar
25/09/2020 [19:26]:
Bu gün məşhur teatr xadiminin doğum günüdür
25/09/2020 [19:23]:
BQXK ölkəmizlə ədliyyə sahəsində səmərəli əməkdaşlıq edir
25/09/2020 [19:20]:
Dövlət hesabına rusdilli təhsil ləğv edilsin!
25/09/2020 [19:19]:
Tibb Universitetinə yeni prorektor təyin olunub
25/09/2020 [19:13]:
Şuranın dəstəyilə 20 ailəyə humanitar yardım təqdim edilib
25/09/2020 [18:49]:
"Azərbaycan hakimiyyəti ləngimdən işğalçı Ermənistana qarşı azadlıq müharibəsinə başlamalıdır"
25/09/2020 [18:47]:
Bugün XX yüzil Azərbaycan şeirinin klassiklərindən olan Mirzə Əli Möcüzün anım günüdür
25/09/2020 [18:37]:
Almaniya azərbaycanlıları ilə videogörüş keçirilib
25/09/2020 [18:33]:
Rusiyada ahıl qadın tatarca danışdığına görə rus kişi tərəfindən döyüldü -RƏZALƏT...
25/09/2020 [18:32]:
İlin sonunadək daha 5 yeni qəsəbə istifadəyə veriləcək - Dövlət Komitəsi
25/09/2020 [18:09]:
“Ermənistanın muzdluların, terrorçuların ümidinə qalması, onun acınacaqlı vəziyyətindən xəbər verir”
25/09/2020 [17:57]:
Azərbaycan Texniki Universitetinin sabiq prorektoru vəfat etdi
25/09/2020 [17:54]:
“Türkiyənin Suriya və Liviyada Rusiyanın başına gətirdiyini, Azərbaycan Cənubi Qafqazda gətirəcək”
25/09/2020 [17:53]:
128 mehmanxanada epidemiya əleyhinə qaydalar pozulub
25/09/2020 [17:42]:
“Bu cür yaşamaq əyləncəlidir, aylıq xərcim 21 min dollardı...” -Beş arvadı olan adam...
25/09/2020 [17:33]:
Novxanıdakı milyonluq sarayın sahibi tapıldı - Video
25/09/2020 [17:24]:
Direktor olmaq istəyənlər üçün sənəd qəbulunun vaxtı açıqlanıb
25/09/2020 [17:18]:
AQTA: Mehmanxanaların daha sərt yoxlanması regionlarda həyata keçirilir
25/09/2020 [17:16]:
Məcburi köçkünlər üçün keçirilən ilk yardım təlimləri başa çatıb
25/09/2020 [17:09]:
Bakıda soyğunçuluq edən şəxs saxlanılıb
25/09/2020 [17:06]:
UNEC-in 90 illik yubileyinə töhfə: nəfis tərtibatda kitablar
25/09/2020 [17:01]:
Mühəndis-istehkam bölmələri ilə döyüş hazırlığı üzrə məşğələləri keçirilir - VİDEO
25/09/2020 [16:59]:
“Oktyabrın 20-dən sonra toylar başlayacaq“ - Ədalət Şükürov
25/09/2020 [16:58]:
ETSN-də daha 56 vakant yer müsahibəyə çıxarılacaq
25/09/2020 [16:33]:
“Ya rus olsun, ya yəhudi olsun,  nəsə azərbaycanlı olmasın...”- Keçmiş nazir müavini 
25/09/2020 [16:29]:
"Bu gün BMT TŞ-nin qətnamələrinin reallaşdırılmasında ikili standartlar mövcuddur"
25/09/2020 [16:27]:
Neftçala şəhər şəbəkəsinə içməli suyun verilməsi təmin olunacaq - FOTO
25/09/2020 [16:14]:
AQTA-dan toylara icazə verilməsi ilə bağlı AÇIQLAMA
25/09/2020 [16:12]:
"Nar"ın baş sponsorluğu ilə "Breyn Rinq"in yeni mövsümünə start verilir
25/09/2020 [16:02]:
Azərbaycanda koronavirus səbəbindən daha 2 sinif distant təhsilə keçib
25/09/2020 [16:01]:
ATU-nun kafedra müdiri kəskin respirator virus infeksiyalarının yayılmasından danışdı
25/09/2020 [15:57]:
Məktəblərdə koronavirusla bağlı bugünkü vəziyyət açıqlandı - RƏSMİ
25/09/2020 [15:50]:
Moderator.az yazdı, Milli Qəhraman övladının mənzil problemi həll olundu
25/09/2020 [15:38]:
ABŞ-ın üç ştatında rekord yoluxma qeydə alındı
25/09/2020 [15:36]:
Azərbaycanda indiyədək 1087578 koronavirus testi aparılıb
25/09/2020 [15:35]:
Azərbaycanda son sutkada 101 nəfər COVID-19-a yoluxub, 137 nəfər sağalıb, 2 nəfər vəfat edib
25/09/2020 [15:32]:
1000 nəfərlik zala 100 qonaq - Toyda hər kəs maska ilə iştirak etsin - VİDEO
25/09/2020 [15:20]:
Azərbaycanda oğlan keçmiş sevgilisinə hücum etdi - ANBAAN VİDEO
25/09/2020 [15:07]:
"Qapalı şəraitdə toy etmək olar" - ŞƏRTLƏR AÇIQLANDI
25/09/2020 [15:05]:
“Biz bütün çətinliklərə dözüb Qarabağsızlıq ləkəsini üstümüzdən götürməliyik...”
25/09/2020 [15:03]:
İstirahət mərkəzi ərazisində ağacların məhv edilməsi faktı ilə bağlı cinayət işi başlanıb
25/09/2020 [15:02]:
Daha 3 rayonda 19 ev şəhid ailələri və Qarabağ müharibəsi əlillərinə təqdim edilib
25/09/2020 [15:00]:
DİM abituriyent və subbakalavrlara müraciət edib
25/09/2020 [15:00]:
AzTV “Diriliş Ərtoğrul” serialını yayımlayacaq
25/09/2020 [14:57]:
Ceyhun Bayramov XİN başçıları şurasının iclasında iştirak edib
25/09/2020 [14:57]:
Partiya sədri: “Ramiz Mehdiyev və Əli Həsənov hazırda gizlin işlərlə məşğuldur”
25/09/2020 [14:54]:
“Ənənəvi təhsil virtual təhsildən hər zaman bir addım öndədir”
25/09/2020 [14:52]:
Karantin rejimi qaydalarını pozan ictimai-iaşə obyekti aşkarlanıb
Bütün arxiv bir sırada
27/09/2019 [11:40] - Mədəniyyət - ( 834 dəfə baxılıb)

Sumqayıt Teatrı “Solğun çiçəklər”i solmağa qoymadı -Dahi sənətkar özü bu tamaşanı görsəydi, bəyənərdimi?



 


H.Ərəblinski adına Sumqayıt Dövlət Dram Teatrı özünün 51-ci Teatr mövsümünü böyük dramaturq Cəfər Cabbarlının "Solğun çiçəklər" pyesi əsasında hazırlanmış tamaşa ilə açmışdır. Görkəmli sənətkarın 120 illik yubileyi münasibətilə səhnələşdirilmiş əsər tamaşaçılara istedadlı teatr və kino rejissoru Elşən Zeynallının yeni quruluşunda təqdim edilmişdir. 

 


...Son dövrlərin saysız-hesabsız, dəyərli-dəyərsiz müxtəlif macəra film və serialları kino-televiziya ekranlarını büsbütün zəbt edənə qədər dünyanın bir-çox teatrlarının və kinostudiyalarının nəinki aparıcı akytorları, hətta özünün istedadını, yaradıcı potensialını az-çox dəyərincə qiymətləndirən gənc aktyorlar belə zaman-zaman dünya dramaturgiyasının korifeyləri olan V.Şekspirin, V.Hüqonun, B.Brextin, Nazim Hikmətin və digər məşhur dramaturqların pyes qəhrəmanlarının obrazlarını yaratmaq arzusu ilə yaşayıblar. Xüsusilə özlərini Hamlet, Otello, Qaliley və s. rollarda təsəvvür edənlər hər zaman olub.


Respublikamızın teatrlarında həmin rollarla yanaşı Azərbaycan dramaturgiyasının görkəmli nümayəndələri Nəcəf bəy Vəzirovun "Müsibəti-Fəxrəddin", Hüseyn Cavidin "İblis", "Seyx Sənan", Cəfər Cabbarlının "Aydın", "Oqtay Eloğlu", "Od gəlini", Səməd Vurğunun "Vaqif", Şıxəli Qurbanovun "Sənsiz" tamaşalarında baş rolları oynamaq istəyənlər, buna nail olanlar və olmayanlar  - uzun illər özlərini o qəhrəman obrazlarda təsəvvür edənlər az olmayıb. 


Bəlkə də həmin möhtəşəm əsərlərin "ağırlığından", siqlətindəndir (bəzən də bu və ya digər teatrda baş rolları oynaya biləcək aktyorların olmamasındandır) ki, teatrlar həmin pyeslərə son dövrlərdə çox az hallarda, gec-gec müraciət edirlər. Bir də ki həmin əsərlərin müasir tamaşaçı üçün uğurlu yozumuna (traktovkasına), yüksək səviyyədə təqdimatına nail ola bilməmək narahatlığı - "qorxusu" da teatr kollektivlərini çox zaman həmin əsərləri repertuara daxil etməkdən ehtiyatlandırır, çəkindirir.


Bu baxımdan çox təqirəlayiqdir ki, C.Cabbarlının "Solğun çiçəklər"ini ilk dəfə ötən əyyamın 70-ci illərində səhnələşdirmiş H.Ərəblinski adına Sumqayıt Dövlət Dram Teatrı 45  ildən sonra bir ağırlıq qaldıran ("ştanqist) kimi bu "ağırlığı" yenidən qaldırmağa, öz keçmiş "rekordunu" təzələməyə çalışmışdır...


Düzü, yarandığı ilk gündən - 1969-cu ildən tamaşaçısı olduğum, böyük bir sənət məbədi hesab etdiyim doğma Teatrın "Solğun çiçəklər"inə baxmazdan əvvəl mənim bir qədər narahatlığım vardı. Axı, 50 il əvvəlki və bugünkü tamaşaçıların elə 50 il qədər də fərqləri var - dünya da, zövqlər, duyğular, hisslər də dəyişib, hətta məhəbbətin çalarları da başqa rəng, başqa ahəng alıb. Əsl, romantik məhəbbətə baxışlar da, münasibətlər də dəyişib. Düşünürdüm ki, səmimiyyətə inamın azaldığı, hər addımda, hər bir hərəkətdə adamlar arasında şübhə toxumlarının artdığı bir zamanın bugünkü boz-bulanıq aynasından baxan bugünün, XXI əsr azərbaycanlı tamaşaçısının "Solğun çiçəklər"ə münasibəti necə olacaq?


Ancaq tamaşadan bir gün əvvəl pyesi yenidən, təkrar oxuyaraq, C.Cabbarlının 100 il əvvəl qələmə aldığı "pul və məhəbbət" ("məhəbbət və var-dövlət") mövzusunun, təəssüf ki, elə bu gün üçün də çox aktual olduğunu bütün acıları-ağrıları ilə anladım. Məhəbbətə dönüklük, vaxtilə ölkədə nadir hallarda rast gəlinən boşanmaların, dağılan ailələrin çoxalması, var-dövlət üstündə çəkişmələr (hətta yüksək vəzifə adamları, bəzi təsadüfi deputatlar arasında), qısqanclıq üzündən, xainlikdən, xudpəsəndlikdən tökülən nahaq qanlar buna sübut deyilmi? Buna görə də inanmalı oldum ki, "Solğun çiçəklər" bugünün tamaşaçısı üçün əsla maraqsız olmayacaq. Və həqiqətdə elə də oldu...


Quruluşçu rejissor tamaşanı diqqəti ilk baxışda çəkən və hətta çəkməyən, tamaşaçı ilə "danışan" və susan dekorasiyalardan tutmuş aktyorların hər kiçik hərəkətinə, tərpənişinə, hər jesti-mizanına qədər hər şeyi elə dəqiqliklə "ölçüb-biçmişdi" ki, zaldakılar artıq ilk dəqiqələrdən sanki tamaşaçılqdan bilmərrə çıxaraq, səhnədə baş verən hadisələrin bilavasitə iştirakçılarına çevrilməli olmuşdular.    


Tamaşa başlayarkən əsərin qəhrəmanlarının müasir, şən musiqi sədaları altında müasir geyimdə oynamaları - "atılıb-düşmələri" sanki tamaşaçıları bir qədər sonra görəcəkləri acınacaqlı, qüssə doğuran, ürək ağrıdan səhnələrə dözə bilmək üçün psixoloji "peyvənd", "gözlənilməz" hadisələrə, faciələrə hazırlıq proseduru xarakteri daşıyırdı. Və iri ölçülü, gözəl ornamentli üç "foto-çərçivədən" Sara və Bəhramın şən rəqsini divardakı iri portretlərdə imiş kimi, yerlərində donmuş halda seyr edən tamaşa qəhrəmanlarının - varlı Hacının və onun səhvə yol verərək, vəfalı ömür-gün yoldaşının ölümündən sonra öz malikanəsinə arvadı, ev xanımı kimi gətirib saldığı hiyləgər qadın Gülnisənin və onun özündən geri qalmayan qızı Pərinin foto-çərçivə içindən sakit-məlul baxması ilə rejissor sanki məşhur bir deyimi - "dünya bir pəncərədir, hər gələn baxar gedər" kimi müdrik, fəlsəfi bir fikri bir daha tamaşaçının yadına salır, xüsusi olaraq diqqətinə çatdırır (bu, rejissorun çox gözəl, yerinə düşən mühüm bir "ştrix"idir!).


Elə ilk pərdədə rejissor işinin, əsərə yaradıcı müdaxiləsinin daha bir uğurlu təzahürü kimi C.Cabbarlı tərəfindən obrazının pyesə daxil edilmədiyi, ancaq ölümünün hər an xatırlandığı, unudulmadığı Hacını "dirildərək", onu səhnəyə rəğbət doğuran bir obraz ("əlavə", altıncı obraz) kimi çıxarması olduqca təqdirəlayiqdir. Haqqında yalnız qızı Saranın, qardaşı oğlu Bəhramın və ailəyə çox sadiq olan qulluqçu Əbdül kişinin sevərək, zəhərləndirilib öldürülməsinə görə yanğı ilə, "keçmiş zamanda" xatırladıqları, xeyirxahlıqları ilə el-obanın dərin hörmətini qazanmış Hacının (bu sözsüz-danışıqsız rolu tanınmış, təcrübəli aktyor İlqar İbrahimov çox gözəl oynayır), səhnəyə nurani bir görkəmdə gətirilərək, ziyafət zamanı camaat arasında qəfil ölməsi tamaşanın təsir gücünü daha da artırır. Pyesdə olmayan belə bir epizodun tamaşaya çox düzgün olaraq daxil edilməsi rejissor Elşən Zeynallının yeni, maraqlı tapıntısı, çox böyük bir yaradıcılıq uğurudur (deməli, bəzi rejissorların "orijinallıq" xatirinə əsərə etdikləri uğursuz, özünü doğrultmayan əlavələrə, yersiz "abstraktlığa", səhnə "əllaməliklərinə" yol vermədən də tamaşanı daha uyarlı, dəyərli və təsirli edə bilən variantlar tapmaq mümkündür).


Bəli, 104 il əvvəl 16 yaşlı gənc dramaturq C.Cabbarlı "Vəfalı Səriyyə"dən sonra yazıb başa çatdırdığı "Solğun çiçəklər"də bir personaj kimi Hacının obrazını yaratmayıb, onu bilavasitə əsərə daxil etməyib. Ancaq Hacı daim bütün baş verən hadisələrin arxa planında tam olaraq aydın görünür. Dramaturq digər obrazların - mərhumun qızı Saranın, qardaşı oğlu Bəhramın və qulluqçu Əbdül kişinin onunla bağlı xatirələri, düşüncələri ilə oxucuda, tamaşaçıda Hacının xəyali, müsbət surətini təqdim edə bilib. Düşünmək də olar ki, o nurani, xeyirxah adamın obrazını birbaşa əsərə daxil etməməklə C.Cabbarlı gələcək rejissorlara yaradıcılıq üçün geniş bir diapazon qoyub, meydan, şans verib. Və çox yaxşı ki, gənc quruluşçu rejissor Elşən Zeynallı bu şansdan məharətlə, bacarıqla istifadə edə bilib. Həqiqətən, Hacının öz evindəki böyük bir ziyafətdə iştirakı və qəfil, gözlənilməz ölümü hətta bir qədər soyuqqanlı tamaşaçıda belə şok effekti yaradır.


Böyük dramaturq dünyanın indiki bəzi dahilik iddiasında olan müəllifləri kimi anlaşılmaz ölümün sirrini bilərəkdən "yeddi qapı arxasında", əsərin "dərinliyində" gizlətməyərək, tamaşaçını intizarda, həyəcanda saxlamayıb. Hacının ağıllı və gözəl, lakin qəlbinin saflığından sadəlövh olan qızı Sara (aktrisa Şəhla Məmmədova) kimdənsə şübhələnməsə də, Bəhram (respublikanın Əməkdar artisti Cəlal Məmmədov) elə ilk gündən əmisinin müəmmalı ölümünün səbəbkarını səhv etmədən müəyyən edə bilir. Zövcəsinin vəfatından sonra Hacıya var-dövlətinə görə ərə gələn (o vaxtlar belələri çox az olsalar da, indi - bügünümüzdə onlar cəmiyyətdə az deyillər və "at oynadırlar") Gülnisə (respublikanın Əməkdar artisti Sədaqət Nuriyeva) irəlicədən hiyləgər plan quraraq, ərini zəhərləyib öldürdükdən sonra onun banklardakı bütün pullarını, mülklərini-varidatını ələ keçirmək, bu məqsədlə Saranın bütün varlığı ilə sevdiyi əmisi oğlu Bəhramı da öz tərəfinə çəkmək üçün daha bir hiylə qurur və onu Hacının ona çatacaq var-dövlətinə,  ən əsası isə Bəhramı Saradan ayırıb, öz qızı Pəriyə (gənc aktrisa İlahə Səfərova) şirnikdirir.


İlk baxışdan tamaşa adi məişət məsələsinin səhnələşdirilməsi təsiri bağışlasa da, Saranın sevgi uğursuzluğu, məhəbbət  çarpışmaları başlayandan tamaşanın sonunadək, Bəhramın var-dövlət nəşəsindən ayıldıqdan sonra, hətta qulluqçu Əbdül kişinin bütün səhnə boyu çəkdikləri iztirablar, sarsıntılar əsəri adilikdən çıxararaq, onu ədəbi kulminasiya zirvəsinə qaldırır.


Aktyorların hər birinin oyunu o dərəcədə mükəmməldir ki, tamaşaçı özünü unudaraq, səhnədə baş verənlərin axınına düşür və ordan necə çıxacağı onu bəlkə də heç narahat etmir.  İlk səhnələrdə Bəhram və Saranın saf, çılğın məhəbbətinin, sentimental xəyal və düşüncələrinin xoş təsiri altına düşən tamaşaçı çox keçmədən gərgin, həyəcanlı anlar yaşamalı olur. Böyük, ülvi məhəbbətin "orbitindən" çıxaraq, başqa bir "orbitə" keçilməsi anlarını tərəddüdlə yaşayan Bəhrama bunun asanlıqla başa gəlmədiyini istedadlı aktyor Cəlal Məmmədov böyük ustalıqla, daxili çarpıntları ilə çatdıra bilir. Buna görə də onun    "məhəbbət keçidi"nin çətin olduğu az-çox başa düşülsə də, ilk eşqinə, həm də Saranın şəxsində əmisinin xatirəsinə dönüklüyü nifrət doğurur. Aktyor bir məhəbbət "səngərindən" digərinə keçidi məharətlə bacarsa da, belə bir xəyanət bağışlanıla bilən deyil.


Bir müddət əvvəl qəlblərində eyni məhəbbəti yaşatmış, ayrılığı heç cür təsəvvürünə belə gətirməyən iki gəncdən birinin - Saranın sarsıntı və iztirabları Bəhramdan fərqli olaraq daha böyükdür. Bəhram çox sevdiyi əmisi qızına xəyanət edərək, yeni həyata başlasa da, Hacının bütün varidatı əlinə keçib keyf içində yaşasa da, Saranın öz atasını, onun var-dövlətini itirmək azmış kimi, Bəhramı da  - həm doğma əmisi oğlunu, həm də onun şəxsində sevgilisini itirməsi onun dərd və iztirablarını daha da dözülməz edir. O dərəcədə dözülməz ki, tamaşaçılar onu az qala öz əzizi, doğması sanaraq, onunla birlikdə sarsılır, onunla birlikdə kövrəlməli, ağlamalı olurlar (etiraf edim ki, tamaşaya baxarkən və indi bu sətirləri yazarkən mən də bu halı keçirməli olmuşam).


"Ocaq" və "Zülmətdə nur" tamaşalarından daha yaxşı tanıyıb, istedadını yüksək dəyərləndirdiyim gənc aktrisa Şəhla Məmmədova öz qəhrəmanının obrazını elə həssaslıqla, psixoloji telləri tarıma çəkməklə elə bacarıqla yaradır ki, inanmaq olmur ki, o, tamaşadan sonra özünə gələ bilsin. Hər halda tamaşaçı səhnədə Şəhlanı yox, sevən və iztirablar çəkən Saranı görür, onun bəxtsiz taleyinə acıyır, qəlbən onun halına yanır.


Sənətini çox sevdiyim, Şükriyyə (Əhməd Cavadın xanımı) rolunda əllərini öpəcək dərəcədə valeh olduğum istedadlı aktrisa, respublikanın Əməkdar artisti Sədaqət Nuriyeva qəddar, xəyanətkar, hiyləgər Gülnisə arvad (özüm qəsdən "xanım" demirəm, eləsinə "xanım" demək günahdır) rolunu elə nifrət doğuracaq tərzdə oynadı ki, ondan tamam "incidim". Hətta cəsarət edib dahi dramaturqumuza ürəyimdə irad tutdum ki, o rola niyə Gülnisə adı verib? (Qoy o böyük ustadın ruhu məni bağışlasın). Gərək onun adını xarakterinə daha uyğun olan, "şər"lə başlayan Şərəbanı qoyaydı. Ancaq bütün hallarda aydındır ki, əgər mənfi rolu oynayan aktyor tamaşaçı nifrətini qazana bilibsə, deməli, zəhməti hədər getməyib, rolun öhdəsindən bacarıqla gəlib. Odur ki, bu rol nə qədər xoşagələn olmasa da, Sədaqət xanımın növbəti uğuru sayılmalıdır.


Gülnisənin qızı Pəri rolunu oynayan digər gənc aktrisa - İlahə Səfərova da tamaşanın uğurlu alınması üçün istedadını maksimum səfərbər etməyi bacarıb. Anasının hiyləsinə, fitvasına uyub, bacılığının səadətini, sevincini əlindən alan Pərinin son ana kimi öz günahını başa düşmək istəməməsini, Saraya açıq-açığına xəyanət etməsini gənc aktrisa inandırıcı oynayır və bununla da tamaşaçıda o qədər qəzəb və hiddət doğurur ki, hətta Bəhram son məqamda öz bağışlanmaz səhvini başa düşərək, onu boğanda tamaşa zalında "öldür onu, öldür o zalım qızını!" sədaları eşidilir. Bu isə, əlbəttə, bir aktrisa kimi İlahənin uğurudur və onu sevindirməyə bilməz.


Tamaşada Hacının sədaqətli qulluqçusu olan Əbdül kişinin rolunu canlandıran Əməkdar artist İzaməddin Bağırov haqqında fikrimi xüsusi olaraq, ayrıca bildirmək istərdim. Onun oynadığı tamaşaları, rollarını bütünlüklə olmasa da, əksəriyyətini görmüşəm. Və inamla deyərdim ki, Əbdül kişinin rolu təcrübəli aktyor İzaməddin müəllimin ən mükəmməl, ən gözəl rollarından biri, bəlkə də başlıcasıdır. Doğrudur, o, bir qulluqçu kimi tamaşada əsas fiqur olmasa da, İzaməddin Bağırov öz yüksək istedadı və bacarığı ilə o qayğıkeş, qəlbi kövrək adamı nəinki tamaşaçılara sevdirməyə nail olub, hətta onu əsərin baş qəhrəmanı səviyyəsinə qaldıra bilib. Saranın əzab və iztirablar çəkdiyi son günlərdə xəyanət qurbanı olan o xəstə, əlacsız, köməksiz olan qıza Əbdül kişinin göstərdiyi qayğı və nəvaziş, onu öz doğma balası kimi qucağına alıb, göz yaşlarını saxlaya bilməyərək, çarpayıya qoyması və digər səhnələr o qədər təsirlidir ki, tamaşaçıların da bir çoxu elə Əbdül kişinin məhzun, kədərli görkəminə baxaraq kövrəlirdilər.


Tamaşanın sonunda xətrini çox istədiyi, müalicəsi üçün Gülnisə, Bəhram və Pəridən pul ala bilmədiyi Saranın dünyadan heç bir kam almadan köçməsinə - əzablı ölümünə dözməyib, Əbdül kişinin kəndir götürərək, özünü asmaq üçün evin damına qalxmasına da sarsıntı keçirmədən, kövrəlmədən baxmaq olmur.


Qeyd etmək lazımdır ki, sonrakı günlərdə tamaşanı Elay Xasiyev, Aynur Hümmətova, Sevda Hüseynova, Mətanət Əmirullayeva, Məryəm Hüseynova və Dağlar Rüstəmovdan ibarət digər aktyor heyəti də çox gözəl oynamışdır.


Diqqətəlayiqdir ki, quruluşçu rejissorla sıx yaradıcılıq şəraitində çalışmış rəssamlar Elşən Sərxanoğlu və Şahin Hüseynlinin səhnə tərtibatı işləri də, onların eskizləri əsasında texniki əməkdaşların ərsəyə gətirdikləri dekorasiyalar, xüsusilə də Hacının ikimərtəbəli mülkünün fasad və arxa tərəfinin zəngin, baxımlı şəkildə, milli memarlıq üslubunda  işlənməsi də nəzəri xüsusi olaraq cəlb edir. Böyük uğurla keçən tamaşanın Musiqi tərtibatçısı isə İradə Muradovadır.


Bəli, tamaşa bütövlükdə çox maraqlı alınıb. Bu, başda Teatrın direktoru Mübariz Həmidov və baş rejissor Firudin Məhərrəmov olmaqla bütün yaradıcı və texniki heyətin böyük uğurudur.


Bəs, görəsən, Cəfər Cabbarlının özü bu tamaşanı görsəydi, bəyənərdimi?

Çox güman ki, bəyənərdi!..

 

Rəhman ORXAN,

Respublikanın Əməkdar jurnalisti


loading...
Xidmət avtomobilində cinsi əlaqəyə girməyin bədəlini ağır ödədilər - RƏZALƏT...
Plastik üz qoruyucularının təsirsiz olduğu sübut olundu...
Bu itlər koronavirusu qoxlamaqla müəyyən edir - FOTOLAR
"Hazırda ali təhsilli müəllimlərin sayı ölkədə müəllimə olan tələbatdan 2,5 dəfədən artıqdır"
Buradakı qayalar, kiçik evlər, güllər bu məkanı nağıllar aləminə bənzədir... - FOTOLAR
Aqro İnvest və İstehsalat MMC
N.Tusi adına Klinika

Gündəm
“Ermənistanın muzdluların, terrorçuların ümidinə qalması, onun acınacaqlı vəziyyətindən xəbər verir”
Cəmiyyət
“Bu cür yaşamaq əyləncəlidir, aylıq xərcim 21 min dollardı...” -Beş arvadı olan adam...
Cəmiyyət
“Əsas odur ki, Qarabağımız işğaldan azad olunsun, qalan nə varsa, öz yoluna düşər...”
Cəmiyyət
"Bizim müasir gəncliyin müəyyən mənada Vurğun Əyyuba borcu var, çünki..."
Dünya
“İrəvan məhkəməsi Paşinyana qarşı cinayət işi qaldıracaq...”

Yazar
İlham İsmayıl
Bəyanatı silmək mümkündür, uduzulmuş savaşın itkilərini silmək olmur...
Seymur Əliyev
Beynəlxalq Sülh Günündə beynəlxalq aləmə qanlı mesaj...
Seymur Verdizadə
Kartofu da, kokaini də xaricdən alırıq...
Sultan Laçın
"Azərbaycanda qardaş Türkiyənin bayraqlarını endirənlər  “PKK”-çıdır, yoxsa!.."
Həftənin ən çox oxunanları
Dubay şeyxinə ərə getmiş Zeynəb Cavadlının mübhəm aqibəti... - FOTO + VİDEO
10 minlik ordu Ermənistana girəcəkdi... - Xlopotov
Atası azərbaycanlı olan general İrəvanda qızına toy etdi...-FOTOLAR+VİDEO
Nofəl Süleymanov Bəturə Hüseynovayla sevgili olub? - "İki ildir ki..." - AÇIQLAMA
AMEA-da qalmaqal: Professorun açıqlamaları akademiyanı lərzəyə gətirdi + VİDEO
“Paşinyan, ağıllı ol, əks halda Ermənistanın dövlət kimi varlığına son qoyula bilər...”
İngilis həkimlər qanda şəkəri endirməyin ən asan yolunu tapdı...-İSRAİL MEDİASI
“Türkiyə Azərbaycanı hər zaman dəstəkləyib, lakin heç vaxt belə hazırlıq nümayişi olmamışdı"
"Azərbaycanda qardaş Türkiyənin bayraqlarını endirənlər  “PKK”-çıdır, yoxsa!.."
"Əsgərlərimiz müharibənin başlamasını və onu əsir götürəcəkləri anı səbrsizliklə gözləyirlər"
Moderator.az-ın arxivi
Copyright©2020
"Moderator.az" MMC
Baş redaktor:
Zülfüqar Hüseynzadə
Saytda reklam, banner və digər işlər üçün əlaqə vasitələri:
Tel: 0502711225, Whatsapp: 0507440247