Meyvə-tərəvəzin torlara qoyulmasının SƏBƏBİ BU İMİŞ 
Ekskluziv
3760
03 Nov 2024 | 09:35

Meyvə-tərəvəzin torlara qoyulmasının SƏBƏBİ BU İMİŞ 

Hazırda sayı günü-gündən artan zəncir marketlər çox vaxt tərəvəz və meyvələri torla satmağa üstünlük verirlər. Ərzaq köşklərində tədricən yaranan bu vəziyyətin səbəbini heç düşünmüsünüzmü?

Supermarketlərdə olmuş hər kəs portağal, kivi, limon, alma və ya müxtəlif tərəvəzlərin çox vaxt mesh torlara qablaşdırılaraq satıldığını görüb. Ancaq bu vəziyyətin son illər nə üçün geniş vüsət aldığını çox az adam bilir. Əvvəllər kağız torbalarda və ya neylon torbalarda təqdim edilən meyvə və tərəvəzlərin indi mesh örtüklərə salınmasının çox məntiqli səbəbləri var. Moderator.az bu səbəbləri təqdim edir: 
 
İnsan münasibətlərinə dair araşdırmalar bu ifadəni təsdiqləyir: “İlk təəssürat yaratmaq üçün ikinci şansınız yoxdur”. Lakin sözügedən bəyanat təkcə insanlara aid deyil. Yeməyə gəlincə, ilk təəssürat çox vacibdir. Təcrübəli satıcılar razılaşırlar ki, cəlbedici qablaşdırılan məhsul satış uğurunu 50 faizdən çox artırır. 
 
Lakin bu amil torların bazarlarda geniş istifadə olunmasının əsas səbəbi deyil. Ərzaq mağazalarının əsas vəzifəsi müştərini mümkün qədər çox xərcləməyə məcbur etməkdir. Bu səbəbdən məhsullar üzərində ən təsirli qablaşdırma üsulu üzərində araşdırmalar aparılır. 
 
Meyvə və tərəvəzlər çox vaxt torlarda satılır, çünki bu, alınacaq məhsulun qablaşdırma içərisində yayılmasının qarşısını alır. Başqa sözlə desək, aldığınız meyvə və ya tərəvəz başqa bir qablaşdırmada göründüyündən qat-qat az yer tutur və bu, müştərinin səbətini hələ tam doldurmadığını düşünməsinə səbəb olur və onu daha çox alış-verişə sövq edir. 
 
. Netdən istifadənin daha çox üstünlükləri var. Ənənəvi qablaşdırma ilə müqayisədə daha ucuz olması, ekoloji cəhətdən təmiz və təkrar emal edilə bilən quruluşu, bazar rəflərində əhəmiyyətli yerə qənaət etməsi kimi bir çox amillərlə yanaşı, bu məhsulların istifadə edilməsinin əsas səbəblərindən biri onların rəng keçiriciliyidir. 
 
Mesh məhsulların çox vaxt öz rəng növünə görə dizayn edildiyinin şahidi ola bilərsiniz. Məsələn, portağal portağal torda, xiyar yaşıl torda, pomidor qırmızı torda satılır. Bu davranışın mahiyyəti illüziya prinsipinin dərk edilməsinə əsaslanır. 
 
Yaxınlıqda başqa obyekt varsa, həmin obyektin tonu arxasındakı məhsullarla birlikdə bütövlükdə qəbul edilir. Beləliklə, sarı tordakı limonlar, çox doymuş sarı rəngə sahib olduğu üçün normaldan daha sarı və cəlbedici görünəcəklər. 
 
Link kopyalandı!
Son xəbərlər