"Bu məlumatlar təyyarə səyahətlərinə baxışınızı dəyişəcək..."
Ekipaj üçün məlum olan gizli funksiyalardan tutmuş təhlükəsizliyi təmin edən mürəkkəb mühəndislik həllərinə qədər hava səyahətləri çoxlarının heç ağlına gətirmədiyi sirrlərlə doludur.
Moderator.az xəbər verir ki, bu barədə "Styler" layihəsi yazıb. Məlumatı "cursorinfo.co" nəşri yayıb.
Qeyd edilir ki, bu maraqlı faktlar sizi uçuşlara fərqli baxmağa vadar edəcək.
1. Ekipaj qaydaları pozan sərnişinləri necə zərərsizləşdirir?
Aqressiv sərnişinlər üçün bort bələdçiləri xüsusi plastik bağlar və ya qandallarla təchiz olunub. Əgər kimsə təhdidedici davranış sərgiləyərsə, ekipaj onu uçuşun sonuna qədər hərəkətsiz saxlamağa haqlıdır.
Təyyarə hava limanına çatdıqdan sonra hadisə haqqında məlumat polisə ötürülür və onlar artıq həmin sərnişinlə məşğul olur. Bu tədbirlər təyyarədə nizam-intizamı qorumağa və münaqişələrin qarşısını almağa kömək edir.
2. Oksigen maskaları ilə bağlı bilinməyən faktlar
Salonda qəfil təzyiq azalması baş verdikdə oksigen maskaları avtomatik olaraq açılır. Onlar təkcə sərnişinləri oksigenlə təmin etmir, həm də psixoloji təsiri sayəsində stresi azaldır.
Çox az adam bilir ki, maskalardakı oksigen balonlardan gəlmir, kimyəvi reaksiya nəticəsində yaranır. Bu da onları həm daha yüngül, həm də daha rahat saxlanıla bilən edir.
3. Qanadlardakı sarı qarmaqlar nə üçündür?
Bu kiçik detallara çox adam fikir verməsə də, fövqəladə suya eniş zamanı mühüm rol oynayır. Qarmaqlar xilasetmə kəndirlərinin bağlanması üçün nəzərdə tutulub ki, sərnişinlər təhlükəsiz hərəkət edə bilsin.
Bundan əlavə, şişmə qayıqların axına qapılıb itməsinin qarşısını almaq üçün də istifadə olunur. Maraqlı fakt: təyyarənin suda nə qədər qala bilməsi onun modelindən və hava şəraitindən asılıdır, bu, 10 dəqiqədən bir neçə saata qədər mümkündür.
4. Bələdçilər üçün nəzərdə tutulan gizli tutacaqlar
Təcili təxliyə zamanı salonda təlaş yarana bilər və sərnişinlər bilmədən ekipaj üzvlərini itələyə bilər. Bunun qarşısını almaq üçün qapı keçidlərində xüsusi tutacaqlar yerləşdirilib.
Bu, bələdçilərin tarazlığını qorumağa və sərnişinlərə kömək etməyə imkan verir.
5. Təyyarə kəmərləri avtomobil kəmərlərindən nə ilə fərqlənir?
Avtomobil kəmərləri frontal toqquşmalara qarşı qoruma təmin edir, təyyarə kəmərləri isə əsasən şaquli zərbələrdən, məsələn, turbulentlik zamanı sərnişinin yuxarı sıçrayaraq tavan və ya qonşu oturacaqlara dəyərək xəsarət almasının qarşısını alır.
Bu sistem hətta ən çətin vəziyyətlərdə belə maksimum təhlükəsizliyi təmin edir.
6. Niyə uçuşdan öncə işıqlar yanıb-sönür?
Təyyarə yerdən qalxmazdan öncə hava limanının elektrik şəbəkəsindən ayrılaraq öz enerji mənbəyinə keçir. Bu keçid anidən işıqların qısaca yanıb-sönməsinə səbəb ola bilər.
Bu, tamamilə normal prosesdir və uçuşun təhlükəsizliyinə heç bir təsiri yoxdur.
7. İllüminatorlar necə qurulub?
Təyyarə pəncərələri üç qatdan ibarətdir və hər biri xüsusi funksiyanı yerinə yetirir:
Xarici qat təzyiq fərqinə tab gətirir, orta qat möhkəmliyi artırır, daxili qat sərnişinləri mümkün zədələrdən qoruyur.
İllüminatorların aşağı hissəsindəki kiçik deşik şüşələr arasındakı təzyiqi tarazlaşdırır və onların çatlamasının qarşısını alır. Həmçinin, pəncərələrin dairəvi olması təsadüfi deyil, bu forma yükü bərabər bölüşdürərək çatların yaranma riskini azaldır.
8. Salondakı qara üçbucaqlar nə üçündür?
Bəzi illüminatorların üzərində kiçik qara işarələr görmək olar. Bunlar qanadların ən optimal görüntüləndiyi yerləri göstərir.
Bu nişanlar ekipajın qanadların vəziyyətini yoxlamasına və lazım olduqda problemləri bildirməsinə kömək edir. Sərnişinlər üçün də faydalıdır, buradan qanadların ən yaxşı fotolarını çəkmək mümkündür.
9. Niyə təyyarə təkərləri ekstremal yüklərə davamlıdır?
Eniş zamanı şassi çox böyük yüklərə məruz qalır. Buna görə də təyyarə təkərləri adi avtomobil təkərlərinə nisbətən 5-7 dəfə yüksək təzyiqə dözə bilir.
Onlar hətta sərt enişlər zamanı belə zərbəyə tab gətirə bilən xüsusi materiallardan hazırlanır.
10. Niyə mühərriklər qanadların altında yerləşdirilir?
Turbinlərin qanadların altında yerləşdirilməsi təyyarənin yanacaq səmərəliliyini artırır və uçuşun ümumi sabitliyini təmin edir.