Restoranların müştərilərə pulsuz
2511
16 Feb 2024 | 17:29

Restoranların müştərilərə pulsuz "çay qonaqlığı" FIRILDAĞI - FOTO

Bəzi restoranlar müştərini qazanmaq üçün yeməkdən sonra hesabı ödəyən müştəriyə pulsuz çay, bəzi restoranlar isə  müştəriyə “bu restoranın sizə hədiyyəsidir” –deyə süfrəyə pulsuz desert, qutab və s. qoyur.  
 
Bəs görəsən bu doğrudanmı müştəriyə pulsuz başa gəlir?
 
Mövzu ilə bağlı iqtisadçı-ekspert Eldəniz Əmirov Moderator.az-a danışdı. 
 
Eldəniz Əmirov: "Vergi daxilolmalarının artması iqtisadi islahatlarla  bağlıdır"
 
"Bank sektorunda  müştəri qazanmaq üçün saysız hesabsız texnologiyalardan biri də “Cashback” siyasətidir. Hansısa restoran həmişə müştəriyə sonda pulsuz çay verməyə borclu olmadığı kimi, banklar da “Cashback” sevincini müştərilərə əbəbi yaşatmağa borclu deyil. Müəyyən hədəflərdən sonra bank yanaşmanı dəyişərək geri dönüş faizini azalda və ya ləğv edə bilər.  
 
Buna görə də bir kommersiya təşkilatının xidmətlərindən uzunmüddətli dövr ərzində istifadə etməyə qərar verən zaman diqqəti belə kiçik “tələ mükafatları”na yox, daha strateji məqamlara yönəltmək lazımdır".
Link kopyalandı!
Son xəbərlər