"İki qitəni birləşdirəcək tarixi mühəndislik təşəbbüsü..."
Avropa ilə Afrikanı birbaşa quru nəqliyyat marşrutu ilə birləşdirmək ideyası onilliklərdir müzakirə olunur. İndi isə bu ideya real layihəyə çevrilməyə bir addım daha yaxınlaşıb.
Moderator.az xəbər verir ki, bu barədə "The Olive Press" nəşri yazıb.
Cəbəllütariq boğazı altından keçid ideyası yenidən gündəmdə
Nəşrin yazdığına görə, alman mütəxəssislərin İspaniya hökumətinin sifarişi ilə apardığı araşdırma müasir texnologiyalarla Cəbəllütariq boğazı altından dəmir yolu tunelinin inşasının mümkün olduğunu təsdiqləyib.
İspaniya hakimiyyəti layihənin ilkin planının gələn ilin sonuna qədər hazırlanmasını tapşırıb. Məqsəd 2027-ci ildə hökumət səviyyəsində yekun siyasi qərarın qəbul olunmasıdır. Qeyd olunur ki, bu ideya hələ 1970-ci illərdən bəri İspaniyada müzakirə edilir, lakin indiyə qədər real icra mərhələsinə keçilməyib.
Tunelin marşrutu və texniki xüsusiyyətləri
Layihə Britaniya ilə Fransanı birləşdirən La-Manş altındakı "Avrotunel" modelinə əsaslanacaq. Planlaşdırılan tunel iki paralel xəttdən ibarət olacaq və hər xətt yalnız bir istiqamətdə hərəkət üçün istifadə ediləcək.
Giriş və çıxış nöqtələri İspaniyanın Kadis əyalətindəki Punta-Paloma və Mərakeşin Tanjer şəhəri yaxınlığındakı Malabata burnu kimi müəyyən edilib. Bu səbəbdən tunel boğazın ən dar yerindən deyil, ondan bir qədər qərbdən keçəcək.
Ümumi uzunluq təxminən 42 kilometr olacaq, bunun 28 kilometri suyun altından keçəcək. Maksimal dərinliyin 470 metri aşacağı bildirilir ki, bu da onu "Avrotunel"dən daha dərin edəcək. Hesablamalara görə, sərnişin və yük daşımaları cəmi 30 dəqiqəyə mümkün olacaq.
Mütəxəssislər əlavə edir ki, layihə yalnız nəqliyyat baxımından deyil, həm də Avropa-Afrika iqtisadi inteqrasiyası, ticarət və logistika zəncirlərinin sürətlənməsi baxımından strateji əhəmiyyət daşıyır.
Vaxt cədvəli, maliyyə və Avropadakı oxşar layihələr
Layihə təsdiqlənərsə, yerüstü hazırlıq işlərinə 2030-cu ildən başlanması, əsas tikinti mərhələsinin isə 2035-2040-cı illəri əhatə etməsi nəzərdə tutulur. İlkin dəyər ən azı 15 milyard avro qiymətləndirilir: bunun 8,5-9 milyard avrosunu İspaniya, qalan hissəni isə Mərakeş maliyyələşdirməlidir.
Bu təşəbbüs Avropada son illər yenidən aktuallaşan iri infrastruktur layihələrinin fonunda diqqət çəkir. Məsələn, İtaliya hökuməti Siciliya adasını materiklə birləşdirəcək Messina boğazı üzərindən asma körpü layihəsini bərpa edib. Uzunluğu 3,6 kilometr olan bu körpünün dəyəri 13,5 milyard avro qiymətləndirilir və nikbin ssenariyə görə 2032-ci ildə tamamlanması mümkündür.
Beləliklə, Cəbəllütariq boğazının altından keçəcək tunel reallaşarsa, bu, XXI əsrin ən iddialı mühəndis layihələrindən biri olmaqla yanaşı, iki qitə arasında tarixi bir bağlantı yaradacaq.