"İtalyan zərifliyi və insanlıq missiyasının əbədi irsi..."
Ömrünün 92-ci ilində dünyasını dəyişən Corco Armani təkcə moda dünyasının deyil, bütövlükdə müasir mədəniyyətin rəmzi idi. O, sadəcə geyim dizayneri yox, həm də bir dövrün memarı, estetik və sosial dəyişimin mühərriki kimi yadda qaldı.
Moderator.az xəbər verir ki, bu barədə "bbc.com" nəşri yazıb.
Uşaqlıq izləri və sadəliyin dərinliyi
1934-cü ildə Piçenzada dünyaya gələn Armani uşaqlığını müharibə bombardmanlarının qorxusu altında keçirib. Teatr və kinonun sehrli aləmi onun üçün bir sığınacaq olub. Gördüyü dekorasiyalar və kostyumlar gələcəkdə sadə, lakin mükəmməl formalar yaratmaq bacarığına çevrilib. O, sadəliyin arxasında mürəkkəbliyi gizlətməyi öyrənib, bu da onun üslubunun əsas xəttinə çevrilib.
Modada qaydalarını dəyişən vizyon
Armani həm qadın, həm də kişi geyimində sərhədləri pozaraq rahatlığı zərifliklə birləşdirib. Onun kostyumları 1980-ci illərin işləyən qadınlarına güc və inam gətirib, kişilərin geyimində isə sərt formalığı dağıdaraq müasir dəbin istiqamətini dəyişib.
O, podiumlarda da inqilab edib: anoreksiya qurbanı model Ana Karolina Restonun faciəsindən sonra həddindən artıq modellərə qadağa qoyan ilk dizayner olub. Kino isə onun dəst-xəttini bütün dünyaya tanıdıb - "Amerikan jiqolo" filmində Riçard Girin obrazı və ya "Qaranlıq cəngavər"də Kristian Beylin canlandırdığı Brus Ueyn məhz Armani kostyumunda olub.
Dəyərlər və mövqelər
Armani üçün moda sadəcə estetik deyildi, həm də mesaj idi. 2022-ci ildə Milan Moda Həftəsində Ukraynaya dəstək olaraq şousunu tam sükut içində keçirməsi bunun bariz nümunəsidir. Daha sonra brendi qaçqınlara yardım üçün BMT-yə yarım milyon avro ianə edib. Pandemiya dövründə isə fabriklərini qoruyucu tibbi geyimlərin istehsalına yönləndirib. "Biz hamımız insanlığın bir parçasıyıq. Moda dünyası üstün azlıq deyil, çətin anlarda da cəmiyyət üçün çalışmalıdır", - o, öz mövqeyini ifadə edib.
İmperiya və əbədi irs
Armani sadəcə dizayner yox, həm də uğurlu biznesmen idi. "Armani Group" illik milyardlarla dövriyyəsi olan, moda evindən tutmuş mehmanxanalara, idman komandalarından parfümlərə qədər genişlənmiş bir imperiyaya çevrilib. Onun yaradıcılığına dünya boyu heyranlıqla baxılıb. Donatella Versaçe onu "nəhəng", İtaliyanın baş naziri Corca Meloni "İtaliyanın ən yaxşılarının rəmzi", "Vogue" redaktorları isə "əbədi cənab" adlandırıb.
Son nəfəsədək yaradıcılıq
Ömrünün sonuna qədər həm yaradıcı, həm də idarəedici postlarını saxlayan Armani "Mənim ən böyük zəifliyim hər şeyi idarə etmək istəyimdir" deyə son müsahibəsində etiraf edib. Onun ömür yolu təsadüfi bir mağazada vitrin işindən başlayaraq dünyanın modaya baxışını dəyişən bir fenomenə çevrilib.
Əbədi İtalyan dəsti-xətti
Corco Armani artıq yoxdur, amma onun sadəliyin içində gizlənmiş incəliyi, qadın və kişi geyimində sərhədləri pozan üslubu, insanlıq dəyərlərinə sadiqliyi gələcək nəsillərə yol göstərəcək. O, yalnız moda tarixində deyil, həm də insanlıq tarixində iz qoyub.