Dünya
2209
01 Jan 2025 | 00:19

"Müqəddəs Nikolay Şaxta Babaya qarşı: Ukraynada rus ənənələri getdikcə azalmaqadır" - "Ekonomiçeskaya pravda"

"Xarkov, Odessa, Dnepr və Zaporojyedə Şaxta Baba hələ də populyardır..."
 
2023-cü ildən Ukrayna katoliklərlə birgə Miladı qeyd etməyə başladdan bəri ukraynalılar Müqəddəs Nikolay haqqında məlumatları getdikcə internetdə daha tez-tez axtarmağa başlayıb.
 
Moderator.az xəbər verir ki, bu barədə "Ekonomiçeskaya pravda" nəşri yazıb.
 
Ukraynalılar yeni təqvimə keçibmi və onlar Şaxta Babanı daha az gözləyirmi? Nəşr yazır ki,
Xarkov, Odessa, Dnepr və Zaporojyedə Şaxta Baba hələ də populyardır.
 
2023-cü ildə Ukrayna Pravoslav Kilsəsi yeni Yulian təqviminə keçidi təsdiqləyib. Bu qərar tarixidir, çünki bir neçə əsrlər boyunca Ukrayna Kilsəsi rus ənənəsinin bir elementi olan Yulian təqvimindən istifadə edib.
 
Yeni Yulian təqvimi demək olar ki, bütün cəhətlərdən Qriqorian təqvimi ilə üst-üstə düşür. Qriqorian təqvimi dünyada əksər ölkələr tərəfindən qəbul olunan standartdır və həmçinin katolik kilsələrində istifadə edilir. Xüsusilə, bu, o deməkdir ki, ukraynalılar bundan sonra Miladı yanvarın 7-də Rusiya Pravoslav Kilsəsinin inanclı insanları ilə birgə deyil, dekabrın 25-də qeyd edəcək.
 
Bəs Ukrayna bu dəyişiklikləri nə qədər tez qəbul edib? "Google Trends"-in məlumatları göstərir ki, bunun üçün illər lazım olmayıb. Əslində, bu, dərhal baş verib. Əvvəllər "Milad" (dildən asılı olmayaraq) mövzusu ilə bağlı axtarışların əsas zirvəsi yanvarın ilk həftəsinə təsadüf edirdisə, 2023-cü ilin sonlarında (və müvafiq olaraq 2024-cü ildə) bu zirvə dekabrın sonuncu həftəsinə düşüb.
 
Axtarış sorğuları, verilən məlumatlara görə, hadisə ilə sıx bağlıdır (məsələn, yay aylarında axtarışlar qış maksimumlarının 1%-indən azdır).
 
Lakin bunun səbəbləri tam başa düşülmür. Məsələn, istifadəçilər tətil günləri və ya təqvimdəki digər günlərlə əlaqəli tarixləri axtara bilər. Çünki kilsə ilə birlikdə yeni təqvimi dövlət də qəbul edib. Prezident Vladimir Zelenski Ukraynada Miladın qeyd olunmasını yanvarın 7-dən dekabrın 25-ə keçirilməsi ilə bağlı sərəncam imzalayıb.
 
Axtarış maraqlarının dəyişməsi, sadəcə, formal deyil, həm də Moskvadan mədəni və dini ənənələrin ayrılması ilə birbaşa əlaqəlidir. Ukraynalıların kimə daha çox üstünlük verdiyini göstərən məlumatlar buna sübutdur- Şaxta Baba, yoxsa Müqəddəs Nikolay?
 
Viktor Yuşşenkonun prezidentliyi dövründə Müqəddəs Nikolayın axtarış sorğularındakı payı Viktor Yanukoviçin prezidentliyi dövründən daha böyük olub. Son on ildə bu axtarış sorğusu (həmçinin rusdilli analoqu "Müqəddəs Nikolay") tədricən artıb, 2022-ci ildə dominant olub, 2023-cü ildə isə 70 faizi keçib.
 
Musiqi zövqlərində olduğu kimi, Kiyev çoxmədəniyyətli paytaxt olaraq bu şərti piramidanın ortasında yerləşir. Son bir ildə edilən axtarışların təxminən 50 faizi Müqəddəs Nikolay, üçdə bir hissəsi Şaxta Baba, beşdə biri isə Santa Klausla bağlı olub.
 
Qərb şəhərlərinin əksəriyyəti "Müqəddəs Nikolay" üçün bütün 100% sorğuları verərək zirvəyə çatıb, bir çox yerdə isə hələ də dəyişikliklər üçün potensial mövcuddur.
 
O cümlədən, Xarkov, Odessa, Dnepr, Zaporojyede əksər sorğular hələ də Şaxta Babaya yönəlir.
 
Ukraynalıların internetdə nələr axtardığı yalnız maraq mövzusu deyil. Sorğuların böyük əksəriyyəti kommersiya xarakterlidir, xüsusilə də potensial istehlakçılar şirniyyatlar və ya bayram bəzək elementləri axtarır. Yeni il mövzusunda axtarış davranışı ümumi internet ticarəti trendlərini təkrarlayır.
 
"Promodo" marketinq agentliyinin 2024-cü il üzrə hesabatında bildirilir ki, 2024-cü ildə "Google"-da Ukrayna dilində axtarışların payı 30 faizi keçib. 2025-ci ildə bu rəqəmin 40 faizə çatacağı gözlənilir.
 
Ümumi trend: bütün taxçalarda Ukrayna dilində axtarışların artımı müşahidə olunur, illik orta artım isə 5 faizdir: xəbərlər-istifadəçilərin 50 faizdən çoxu sorğularını Ukrayna dilində daxil edir; elektronika-dövlət dilində sorğuların payı üçdə bir artıb, 20%-ə çatıb (2021-ci ildə 8%-dən); uşaq məhsulları- kateqoriya 49 faiz artıb və artıq sorğuların 50 faizdən çoxu Ukrayna dilindədir.
 
Buna görə də bizneslər bu dəyişiklikləri nəzərə almalıdır, çünki Ukrayna dilində axtarışların artması ilə yanaşı, rus dili ukraynalıların axtarış vərdişlərindən tədricən çıxır. Bu, potensial istehlakçılarla əlaqə qurma və məhsul təqdim etmə üsullarına birbaşa təsir edir.
Seçilmiş xəbərlər
Link kopyalandı!
Son xəbərlər