Bu məqalədə CV-də göstərilə biləcək 10 əsas bacarığı, müxtəlif vəzifələrə uyğun xüsusi bacarıq dəstlərini və bacarıqlarla bağlı tez-tez verilən sualları ətraflı müzakirə edəcəyik.
Bəzi hallarda iş təsvirinə əsaslanaraq "sərt" bacarıqları müəyyənləşdirmək asan olur, lakin uyğun "yumşaq" bacarıqları seçmək hər zaman asan olmur. CV-yə daxil etmək üçün uyğun yumşaq bacarıqları seçərkən vəzifənin müxtəlif funksiyalarını nəzərdən keçirin və şəxsi güclü tərəflərinizin həmin tapşırıqları uğurla tamamlamanıza necə kömək edəcəyini düşünün. Həmçinin, CV bacarıqlarınızı təşkil etmək üçün mütəxəssislə məsləhətləşə bilərsiniz.
Fəal dinləmə, ünsiyyətdə olduğunuz şəxsə tam diqqət yetirmək bacarığını ifadə edir. Bu bacarıq mesajı anlamağa, məlumatları dərk etməyə və düşünülmüş şəkildə cavab verməyə kömək edir. Fəal dinləyicilər söhbət zamanı diqqətlərini göstərmək üçün şifahi və qeyri-şifahi üsullardan istifadə edirlər. Bu bacarıq həmkarlarınıza söhbətə tam qoşulduğunuzu və tapşırığa maraq göstərdiyinizi nümayiş etdirir.
2. Ünsiyyət bacarıqları
Ünsiyyət bacarıqları müxtəlif məlumatları qəbul və ötürmək üçün istifadə olunan bacarıqlardır. Bu bacarıqlar fikirləri, hissləri və ətrafda baş verənləri çatdırmaq, dinləmək, müşahidə etmək və empati qurmağı əhatə edir. Güclü ünsiyyət bacarıqları hər bir sektorda və hər karyera səviyyəsində vacibdir.
3. Kompüter bacarıqları
Kompüter bacarıqları müxtəlif texnologiyaları öyrənmək və idarə etmək qabiliyyətini əhatə edir. Proqram təminatı bacarıqları kompüter proqramlarını və tətbiqlərini səmərəli istifadə etməyə kömək edir. Əmək bazarında bəzi proqram təminatı bacarıqları, məsələn, cədvəllərdən istifadə etmək və ya müəyyən kodlaşdırma dilini bilmək kimi, işə qəbul üçün ilkin şərt sayılır.
4. Müştəri xidməti bacarıqları
Müştəri xidməti bacarıqları müştəri ehtiyaclarını qarşılamaq və onlara müsbət təcrübə qazandırmaq üçün istifadə olunan keyfiyyətlər və üsullardır. Müştəri xidməti bacarıqları əsasən problem həll etmə və ünsiyyətə söykənir və ümumiyyətlə "yumşaq bacarıq" olaraq qəbul edilir.
5. İnterpersonal (şəxslərarası) bacarıqlar
İnterpersonal bacarıqlar, başqaları ilə qarşılıqlı əlaqədə və ünsiyyətdə etibar edilən şəxsiyyət xüsusiyyətlərini əhatə edir. Bu bacarıqlar əməkdaşlığın vacib olduğu müxtəlif vəziyyətləri əhatə edir və başqaları ilə səmərəli işləməyi, problemləri həll etməyi və layihə və ya komandalara rəhbərlik etməyi asanlaşdırır.
6. Liderlik bacarıqları
Liderlik bacarıqları, bir qrup insanı ortaq məqsədə doğru yönləndirmək qabiliyyətini ifadə edir. İstər rəhbər vəzifədə, istərsə də layihə rəhbəri olaraq, bu bacarıqlar başqalarını tapşırıqları tamamlamağa və mərhələləri qrafikə uyğun əldə etməyə təşviq etməyi tələb edir.
7. İdarəetmə bacarıqları
İdarəetmə bacarıqları həm tapşırıqları, həm də insanları idarə etmək üçün zəruri keyfiyyətləri əhatə edir. Yaxşı bir menecer təşkilatlı, empatikdir və bir komandaya və ya layihəyə dəstək olmaq üçün aydın ünsiyyət qurur. Menecerlər həm də sahələri ilə bağlı bəzi texniki biliklərə malik olmalıdır.
8. Problem həll etmə bacarıqları
Problem həll etmə bacarıqları bir problemin səbəbini müəyyənləşdirməyi və hər kəs üçün effektiv həll yolu tapmağı təmin edir. Bu bacarıq hər bir rolda və sektorda yüksək qiymətləndirilir və uğurla problem həll etmək üçün bəzən sənaye və ya vəzifəyə xas texniki biliklərə ehtiyac olur.
9. Vaxtın idarə olunması bacarıqları
Vaxtın idarə olunması bacarıqları tapşırıqları və layihələri vaxtında tamamlamağa və iş-həyat balansını qorumağa imkan verir. Təşkilatlı olmaq iş gününüzü əhəmiyyətinə görə tapşırıqlara bölməyi asanlaşdırır. Öz komandanız və şirkət məqsədlərini dərindən anlamaq isə vaxt idarəçiliyi üçün başlanğıc nöqtəsi ola bilər.
10. Transfer edilə bilən bacarıqlar
Transfer edilə bilən bacarıqlar yeni iş və ya karyera dəyişdikdə hər bir işəgötürən üçün faydalı ola biləcək xüsusiyyətlərdir. Bunlar əksər hallarda çeviklik, təşkilatlılıq və komanda işi kimi yumşaq bacarıqları əhatə edir və işəgötürənlərin güclü namizədlərdə axtardıqları digər keyfiyyətlərdir.
Valyuta.az