"Tariflər elə cəlbedici olmalıdır ki, yük sahibi səni seçsin" - MÜSAHİBƏ
Oxunub: 6695
10 Jun 2017 | 12:53
"Azərbaycan Dəmir Yolları" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin sədri, millət vəkili Cavid Qurbanov rəhbərlik etdiyi qurumun ölkənin qeyri-neft sektorunda özünəməxsus yer tutması üçün sözün həqiqi mənasında gecəsini gündüzünə qataraq çalışır, demək olar ki, ayın 30 gününün çoxunu əcnəbi həmkarları və beynəlxalq nəqliyyat şirkətləri rəhbərləri ilə müzakirələrdə keçirir. Ötən həftə onun gürcüstanlı və iranlı həmkarları ilə Tiflisdə keçirdiyi daha bir görüş də bu qəbildəndir. Eyni zamanda həmin görüş çərçivəsində onun gürcüstanlı həmkarı ilə konteyner yükdaşımalarında tariflərin yarıbayarı azaldılması istiqamətində imzaladığı protokolu da tarixi sənəd adlandırmaq mümkündür. 

Elə Moderator.az-ın əməkdaşı da mövzunun aktuallığını nəzərə alaraq "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC-nin Yük Daşımaları Departamentinin rəisi Əşrəf Məmmədəliyevlə bu barədə söhbətləşib.   


- Əşrəf müəllim, bir neçə gün öncə "Azərbaycan Dəmir Yolları"nın rəhbəri Cavid Qurbanovun Tiflisdə gürcüstanlı həmkarı ilə imzaladığı sənədlə bağlı ətraflı məlumat verməyinizi xahiş edərdik.

- Biz konteyner daşımalarını həyata keçirməzdən əvvəl vəziyyəti öyrənmək üçün ciddi monitorinqlərə başladıq. Bu zaman aydın oldu ki, Gürcüstanın Poti və Batumi limanlarından Azərbaycan istiqamətinə, əsasən Bakı şəhərinə əvvəllər il ərzində 35-40 minə qədər konteyner daşınıb. Bu daşımalarsa dəmir yolu ilə deyil, digər nəqliyyat vasitələri ilə həyata keçirilib. Biz də konteyner daşımalarını dəmir yoluna cəlb etmək üçün variantlar axtaranda məlum oldu ki, biz vaxt və qiymət baxımından digər nəqliyyat vasitələrinə uduzuruq. Yəni tutaq ki, bir yük dəmir yolu ilə 3 sutkaya Bakıya çatırsa, digər nəqliyyat vasitələri ilə sutka yarıma çatdırılır. Eyni zamanda qiymət baxımından da biz uduzurduq. "Azərbaycan Dəmir Yolları" QSC - nin rəisi Cavid Qurbanov bir neçə gün öncə Tiflisdə gürcüstanlı həmkarı ilə anlaşma protokolu imzaladı. Əldə olunan razılaşmaya əsasən artıq bu ayın 1-dən konteynerlərin bizim tərəfimizdən təşkil olunmuş blok-qatarlarda daşınması zamanı vaxt maksimum qısaldılaraq yüklərin 30 saat ərzində ünvanına çatdırılması təmin edilir. Qiymətlərdə də 50 faiz endirim edilib. Bu endirim də ona gətirib çıxarır ki, bir 20 futluq konteynerin Poti limanından Bakıya çatdırılması cəmisi 800 dollara başa gəlir. Bura Poti limanında dəmir yol xərcləri, Gürcüstan və Azərbaycan ərazisindəki dəmir yollarının nəqliyyat xərcləri, eyni zamanda Bakıda stansiya xərcləri, stansiyadan da avtomobillə son ünvana çatdılıma daxildir.

- Adamın inanmağı gəlmir. Doğrudanmı bu qədər işləri cəmisi 800 dollara görmək mümkündür? Bu ümumiyyətlə yükün pulsuz daşınması demək deyilmi?

- Bəli. Təsəvvür edin ki, hətta avtomobillə Bakıdakı stansiyadan yükü ən son dayanacağa qədər çatdırılması da həmin 800 dolların içərisindədir. 40 futluq konteynerlərdə isə bu rəqəm 1000 dollar civarındadır. 

- 20 və 40 futluq konteynerlərin tutumu nə qədərdir?

- Bəzən elə olur ki böyük həcmli yüklərin yüngül çəkili ola da bilir. Əsasən 40 futluq konteynerlər 35-40 ton, 20 futluqlarsa təxminən 20-25 ton yük götürür. 

- Bəs Potidən avtomobillə həmin yükün Bakıya çatdılması neçəyə başa gəlir?

- Bir avtomobillə yükün Bakı şəhərinə çatdırılması 850-900 dollara başa gəlir. Amma avtomobil daşımalarında bir çox gözəgörünməyən xərcləri də nəzərə alsaq bəzən bundan da artıq qiymətə başa gəlir. Yəni istənilən halda biz bu gün dəmir yol yükdaşımalarında avtomobillə rəqabətə gələ biləcək tarif təklif edirik. Artıq iki qatarımız Potidən çıxaraq 30 saat ərzində Bakı şəhərinə çatdırılıb. Gələcəkdə bu vaxtı daha bir neçə saat azaltmaq imkanımız da olacaq. Bu istiqamətdə xeyli işlər görülüb və qatarların sürətlərinin artırılması üçün müvafiq addımlar atılır. Bu müddəti bir sutkaya, yəni 24 saata çatdırmağı qarşıya məqsəd qoymuşuq. Əslində elə qatarın yolda hərəkətdə olması 24 saat olur, amma Gürcüstanla sərhəd keçid məntəqəsində hər iki ölkənin müvafiq gömrük-texniki baxışları, lokomotivlərin yolda dəyişdirilməsi toplamda 5-6 saat əlavə vaxt aparır. Yəni bu gün biz 24 saata Potidən Bakıya olan 900 km məsafəni qət edə bilirik. Konteyner daşımalarına bir daha qayıdıram. Gürcüstan dəmir yolları da bunda daha çox maraqlı olduğuna görə həm Azərbaycan, həm də Gürcüstan hərəsi 2 konteyner qatarı təşkil edib. Hal-hazırda bizim 4 qatarımız var. İlkin olaraq razılaşmışıq ki, həmin qatarlar həftənin tək günləri axşam saatlarında Gürcüstan limanlarından hərəkətə başlayır və 30 saat ərzində Bakıya çatdırılır. Bu qatarla konteyner gətirmək istəyən bütün şirkətlər hər iki ölkənin nəqliyyat ekspedisiya şirkətinə müraciət edə bilərlər. Heç Gürcüstana getmədən ödənişi buradan etməklə Gürcüstandakı konteynerləri rahatlıqla Bakıda qəbul edə bilərlər. Yaxud da eyni prosedurları Bakıya gəlmədən Gürcüstanda etmək olar. Gürcüstanla anlaşmamız belədir ki, hər iki dəmir yoluna müraciət olduğu təqdirdə heç bir bürokratik əngəl yaratmadan həmin daşımaları qısa zamanda həyata keçirək. 

- Təhlükəsizlik və sığorta məsələsi necə həll olunacaq?

- Əgər dəmir yolu o yükü daşınmaya qəbul edirsə onun təhlükəsiz şəkildə daşınmasına və sahibinə çatdırılmasına məsuliyyət daşıyır. 

- Bəs həmin konteyner qatarların Bakıdan geriyə qrafiki müəyyənləşibmi?

- Biz hələ geriyə qrafik verə bilmirik. Çünki həmin qatar Gürcüstandan Bakıya gəldikdə həmin konteynerlər bir neçə alıcıya çatdırılmalıdır. Onlar da həmin konteynerləri müxtəlif vaxtlarda geri qaytara bilir. Bəziləri heç konteynerləri qaytarmır. Məsələn, elə şirkətlər var ki, blok şəklində 50 konteyner gətirir və deyir ki, bizdən bir istiqamətin pulunu alın, konteynerlər özümüzə lazımdır, yəni geri qaytarmayacağıq. Ona görə də dəqiq vaxt müəyyənləşdirmək olmur. 

- Soyuducu tipli konteynerləriniz də varmı?

- 84 ədəd soyuducu konteynerlərimiz də var. Biz Poti limanından həmin konteynerlə Amerikadan, Avropada ət məhsulları daşıyırıq. Həmin ref-konteynerlər vasitəsilə həm ət məhsulları, həm də xarab ola bilən digər məhsullar normal temperaturla Orta Asiya ölkələrinə tam rahat və təhlükəsiz şəkildə çatdırılır.  

- Dünyanı bürüyən böhran Azərbaycana da təsirsiz ötüşməyib və bu, dəmiryol yükdaşımalarında da özünü göstərməkdədir. Etiraf edək ki, son illər ərzində neft daşımaları da ciddi şəkildə azalıb və bu gün dəmir yolları yük axtarıb tapmaq üçün savaşmaq zorunda qalıb. Amma indi siz tarifləri aşağı salmaqla daha çox yük cəlb edilməsi xətti götürmüsünüz. Belə çıxır ki, yüklərin həcmi artsa da gələn gəlir nəzərəçarpacaq dərəcədə artmayacaq. Ən azından konteyner yükdaşımalarında 50 faiz tariflərin aşağı salınması belə deməyə əsas verir. 

- Biz bütün istiqamətlərdə yükdaşımaların tariflərinə alternativ olaraq baxırıq. Gürcüstanın timsalında bayaq müqayisə apardıq ki, biz avtomobil daşımalarındakı tarifləri əsas götürürük. Çindən gəlib Qazaxıstan və Xəzər dənizindən keçməklə Azərbaycan və Qara dəniz üzərindən Avropa ölkələrinə gedən yüklərin monitorinqini apararkən iki istiqaməti diqqətə almalıyıq.  Tutaq ki, Çindən gələn yüklərin Avropaya Rusiya və Belarus üzərindən çatdırılması xərcləri və tarifləri hesablanmalıdır. Yəni hər istiqamətin özünün alternativ çatdırılma vaxtı və qiyməti var. Buna görə də yük axtarışları üçün bazara girərkən verəcəyimiz təklif həmin yüklərin indiyədək getdiyi ənənəvi yollardakı tariflərdən daha cəlbedici olmalıdır ki, yük sahibi səni seçsin. 

- Gürcüstanın tarifləri aşağı salmaqda marağı nədən ibarətdir? İmzalanan protokolda göstərilib ki, yeni tariflərin tətbiqi hər iki ölkənin büdcəsinə daxilolmaları nə qədər artıracaq və ya azaldacaq?

- Etiraf olunmalıdır ki, nəqliyyat cəhətdən Gürcüstanla Azərbaycan bir canlı orqanizm kimi bir-biri ilə sıx bağlıdır və əslində Gürcüstan Azərbaycana daha çox bağlı vəziyyətdədir. Gürcüstanın bir tərəfi dənizdir, digər tərəfi soyuq münasibətlərdə olduğu Rusiyadır, başqa bir tərəfi də çox az daşımaları olan Ermənistandır. Yəni Azərbaycanla nəqliyyat mübadiləsi olmadan Gürcüstanın yükdaşımaları çox az olar. Amma indi Gürcüstan həm Azərbaycan vasitəsilə Çindən gələn yükləri Avropaya çıxara bilir, həm də əks istiqamətdə gələn yüklərin daşınmasını təmin edir. Təsəvvür edin ki, Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu işə düşəndən sonra Gürcüstan üzərindən hər iki istiqamətə gedəcək yüklərin həcmi bir neçə dəfə artacaq. Avropadan gələn bu yüklər təkcə Orta Asiyaya və Çinə deyil, eyni zamanda İran üzərindən Hindistana və Fars körfəzi ölkələrinədək rahatlıqla gedib çıxa biləcək. 

- Bəs İrandan avtomobillə gələn yükləri dəmir yoluna cəlb etmək üçün hansı tarif alternativləri üzərində iş aparılır?

- Bilirsiniz ki, xeyli vaxtdır İran ərazisindəki Astara şəhərində terminal tikintisi ilə ciddi məşğuluq və İranla sərhəddə qədər dəmir yolunu çəkmişik, Astara çayı üzərindəki körpünün tikintisi də başa çatdırılıb. Hələ ki, İran ərazisində Astara-Rəşt-Qəzvin yolunun tikintisi başa çatdırılmayıb. Bilirsiniz ki, Rusiyanın da daxil olduğu bu yol şəbəkəsi Şimal-Cənub dəhlizi adlanır. Həmin yolun tikintisi başa çatana qədər biz İran istiqamətində Hindistandan, yaxud Şərqi Avropa ölkələrindən gələrək Bəndər-Abbas limanına çatdırılan yüklərin gəlib Astara terminalında dəmir yoluna yüklənərək Azərbaycan üzərindən Rusiyaya, Gürcüstana, sonradan Qara dəniz vasitəsilə Avropa ölkələrinə daşınmasını təşkil etməkdə maraqlıyıq. Eyni zamanda əks istiqamətdə də Avropa ölkələrindən, Rusiyadan İran istiqamətində daşınması bu gün ancaq gəmilər vasitəsilə həyata keçirilir. Bunun üçün yüklər Aralıq dənizini və Süveyş kanalını, bəzi hallarda Bosfor boğazını da keçməlidir.

- Özü də gəmi daşımaları daha baha başa gəlir deyəsən...

- Bahalıqdan əlavə daşımalar uzun müddət tələb edir və müştəri üçün cəlbedici olmur. Bilirsiniz dəmir yolu ilə daşımaların asanlığı nədən ibarətdir? Əgər bir yükdən tutaq ki, lap 20 və ya 60 ton varsa, konteynerə yükləyib göndərə bilirsən. Məsafədən asılı olaraq 3-5 günə həmin yük mənzil başına çatdırılır.  Amma gəmi daşımalarında belə deyil. Tutaq ki, bu gün Rusiya İrana gəmi ilə yük göndərmək üçün Həştərxan və ya Mahaçqala limanında 3-5 min tonluq yük toplamalıdır ki, gəmini yükləsinlər. Yük sahibi də gərək orada anbarlar tapsın. Sonra eyni bezdirici prosedurları Ənzəli və ya Əmirabad limanında etmək lazım gəlir. Bu gün Rusiya ilə İran arasında ticarət əsasən Xəzər dənizi vasitəsilə həyata keçirilir və rusların özləri maraqlıdır ki, Rəşt-Qəzvin yolu Astara ilə birləşdirilsin və Rusiyanın istənilən regionundan götürülən yüklər dəmir yolu vasitəsilə gedib İrana, oradan da Fars körfəzi ölkələrinə çıxa bilsin. 

- Nəzərdə tutduğunuz yükləri dəmir yoluna cəlb edə bilsəniz hesablamısınız ki, əlavə olaraq il ərzində nə qədər vəsait əldə etmək mümkün olacaq?

- Dəmir yolundakı daşımaları nəzərdə tutduğumuz kimi tam həcmdə həyata keçirə bilsək əlavə olaraq ilkin mərhələdə İran istiqamətində illik 5 milyon ton yük daşımalarına nail ola bilərik. Bu, kiçik rəqəm deyil və bizim indiki yükdaşımalarının 30 faizi qədərdir. 

- Bu il dəmir yolundakı yükdaşımalar qaneedici olubmu?

- Vəziyyət qənaətbəxşdir və ilin sonuna daha uğurlu nəticələr gözləyirik. Biz keçən il 15,5 milyon ton yük daşıdıq. 

- Bəs 2015-ci ildə?

- 2015-ci ildə 17 milyon ton daşınmışdı. 2014-cü ildə isə böhrandan əvvəlki dövr idi və neftdaşımalarına, eyni zamanda tikinti sektorundakı buma görə daxili daşımalarda da artım olduğundan 21 milyon tona çatmışdı. 

- Yəni böhran azalma tendensiyasına hələ də hakimdir. Yəni bu azalmanı nə zaman durdurmaq mümkün olacvaq?

- Hesab edirəm ki, bu il biz o azalma tempini dayandıra biləcəyik. Biz Ukraynadan da kifayət qədər irihəcmli yükləri cəlb etməyə başlamışıq. Ukrayna ilə Rusiyanın münasibətlərində yaşanan böhrana görə Ukrayna bir çox yüklərini Orta Asiya ölkələrinə məhz Azərbaycan üzərindən göndərməyə başlayıb. Həmin yüklər Odessadan bərələr vasitəsilə Gürcüstan limanlarına gəlir, biz də həmin yükləri gətirib Xəzər dənizi vasitəsilə Orta Asiyaya ötürürük. Planlaşdırırıq ki, il ərzində 4 minə qədər vaqonu Ukraynadan qəbul edərək Orta Asiyaya yönəldə biləcəyik. Bu yeni bazardır və ortalama 250 min ton yük deməkdir. Bu da kiçik rəqəm deyil. 

- Digər istiqamətdə bazar axtarışları nəticə verirmi? Tutaq ki, Çin kimi nəhəng bazardan kifayət qədər irihəcmli yük əldə etmək üçün hansı işlər görülür?

- Bu istqamətdə də genişmiqyaslı işlər planlaşdırırıq və həyata keçirməkdəyik. İlkin qatar artıq Çindən gələrək Qazaxıstan ərazisindədir. Biz bu qatarı Gürcüstan üzərindən Avropaya göndərməliyik. Razılaşmaya əsasən bu bir test qatarı olacaq və həm vaxt, həm təhlükəsizlik baxımından hər şey normal olsa bunun arxası gələcək.

- Çindən Londona yükləri neçə günə daşımaq mümkün olacaq?

- Bu gün həmin yüklər gəmilər vasitəsilə göndərildiyindən məsafəsindən asılı olaraq ən tezi 40-45 sutkaya gedə bilir. Amma dəmir yolu ilə keçən il Çindən bir qatarı biz 6 sutkaya Bakıya çatdırmışdıq. Azərbaycandan da Avropaya yüklərin daşınmasında dəniz faktorunu nəzərə almalıyıq. Yəni yüklər iki dənizi- həm Xəzər, həm Qara dənizi keçməli olur. Hər iki dənizdə bərələr işləyir, yəni bərələrə vaqonları birbaşa mindirmək olur. Amma təsəvvür edin ki, gəmilərlə yükdaşımnalar zamanı hər dəfə sahilə çıxanda həmin yükləri boşaldaraq yenidən gəmilərə yükləmək lazım gəlir. Amma Xəzərdə və Qara dənizdəki bərələr birbaşa yükü boşaltmadan vaqonlar gəminin içərisinə girir və qonşu ölkəyə çatanda yenidən dəmir yolu ilə hərəkətini davam etdirir. Hesab edirəm ki, biz Çinin ərazisindən Avropaya Xəzər dəniz Gəmiçiliyinin və Qara dənizdəki bərələrin normal işlədiyi bir şəraitdə 12-14 sutkaya çatdıra bilərik. 

- Türkiyə ilə dəmiryolu yükdaşımalarının artırılması üçün hansı danışıqlar aparılır?

- Bilirsiniz ki, bu gün əsasən Türkiyədən gələn yüklər TIR-lar vasitəsilə Orta Asiyaya daşınır. Yəni avtomobillər Gürcüstandan Bakıya gəlirlər və Ələt limanından Xəzər dəniz Gəmiçiliyinin bərələri ilə Türkmənistana, Qazaxıstana çatdırılırlar. Hələ ki, Türkiyədən Azərbaycanın üzərindən keçməklə Orta Asiyaya aparılan yüklərin həcmi o qədər də böyük deyil. Biz yükdaşımaların artacağını ancaq Bakı-Tiflis-Qars layihəsinin işə düşməsindən sonra gözləyirik. Yəni biz Türkiyə dəmir yolunu Gürcüstan vasitəsilə Azərbaycan dəmir yolları ilə birləşdirdikdən sonra yükdaşımalarda nəzərəçarpacaq artım müşahidə olunacaq. Ümid edirik ki, inşallah bu ilin axırında bu işə başlayacağıq. 
Oxşar xəbərlər
23:21, Bu gün
Əməkdar mədəniyyət işçisi: “Səhnəyə ədəbli geyimdə çıxmaq lazımdır” - FOTO
23:17, Bu gün
Bakıda yarım milyon manata Quran satılır? - FOTO
23:15, Bu gün
Elektromobillər və BOEM: Azərbaycan gələcəyə doğru “stavka" edir
23:14, Bu gün
Bakıda məmur olmaq istəyən qadına qarşı DƏLƏDUZLUQ
23:11, Bu gün
Əhaliyə BƏD XƏBƏR: Bahalaşacaq
23:09, Bu gün
Konqoda hökumətyönlü silahlılarla üsyançılar arasında döyüşlər başlayıb
23:08, Bu gün
Gürcüstan hadisələrində Qərb izi - “Gürcüstan üzərindən Azərbaycana da...”
23:07, Bu gün
“TikTok”a qadağa qoyulur? – Deputat AÇIQLADI
23:05, Bu gün
Məhsullarında palma yağı istifadə olunurmuş – ŞİKAYƏT / FOTO
23:02, Bu gün
Azərbaycan cüdoçuları Avropa Kuboku turnirində iştirak edəcək
22:55, Bu gün
Türkiyədə güclü zəlzələ olub, dağıntılar və xəsarət alan var - YENİLƏNİB
22:52, Bu gün
Rus qoşunları heç bir ölkədən qansız çıxmamışdı: Azərbaycan ilki necə bacardı? - DETALLAR
22:24, Bu gün
Bayramda aldığınız çəkidən necə xilas olmalı?
22:18, Bu gün
İlkin Həsəni xanımının gizli çəkdiyi VİDEOSUNU paylaşdı
22:14, Bu gün
Həbsxanada evlənən müğənni: “Heç kimin bacarmadığını etmişəm”
22:07, Bu gün
Qazaxıstanda yük qatarı qəzaya uğrayıb
22:03, Bu gün
UEFA “Barselona” klubunu cərimələyib
22:00, Bu gün
İmişlidə DƏHŞƏT: Ailəsi 18 yaşlı qızın tövlədə asılmış meyitini tapdı
21:42, Bu gün
Xaricdən aldığımız ətin qiyməti bahalaşıb - 1 ton üçün 488 dollar
21:39, Bu gün
Bu həftə inanılmaz dərəcədə varlanacaq BÜRCLƏR
21:37, Bu gün
Zelenskiyə sui-qəsd hazırlayan şəxs tutuldu
21:35, Bu gün
Makron: Aİ İran və Rusiyaya qarşı yeni sanksiyaların tərəfdarıdır
21:33, Bu gün
Dövlət məktəblərində servis xidməti yaradılır? - RƏSMİ + VİDEO
21:20, Bu gün
İranda məcburi hicab qaydaları bəhanəsi ilə geyim saytları bağlanıb - FOTO
21:15, Bu gün
Abşeronda oğlan özünü yandırdı
21:09, Bu gün
"Dünyanın ən nüfuzlu 100 adamı" - "Time" jurnalı
21:06, Bu gün
Qarabağdan nə qədər sülhməramlı və texnika çıxarıldı? - Siyahı açıqlandı
21:05, Bu gün
May ayında pul içində üzəcək 3 bürc
21:02, Bu gün
İranın Rusiyadakı səfiri: İsrail yenidən hərəkətə keçsə, daha ciddi cavab veriləcək
21:00, Bu gün
Bu ilin birinci rübündə xaricdən kakao alışında 8 milyon dollardan çox artım olub
20:58, Bu gün
Xoşqədəm Hidayətqızı ötən gün vəfat edən Hadı Rəcəblidən danışdı
20:52, Bu gün
“S&P” Azərbaycan ilə bağlı iqtisadi göstəriciləri yeniləyib
20:47, Bu gün
ABŞ Dövlət Departamentinin Qafqaz danışıqları üzrə baş müşaviri Gürcüstanda səfərdədir
20:33, Bu gün
Fransada uşaqları küçədə bıçaqladılar
20:25, Bu gün
Azərbaycanın Milli Qəhrəmanı infarkt keçirib
20:17, Bu gün
Yunanıstanın Baş naziri Ərdoğanla görüşəcək
20:14, Bu gün
Ailənizdə problem yaradacaq 5 SƏHV
20:13, Bu gün
“Burax, nəfəsim kəsilir”: “Şeyx Lahmacun” kafesində hədə-qorxu ilə pul tələb edildi - TƏFƏRRÜAT
20:09, Bu gün
Azərbaycan və Türkiyə kənd təsərrüfatı tədqiqatları sahəsində əməkdaşlığı inkişaf etdirir
20:01, Bu gün
Azərbaycanda yeni mərkəz yaradıldı və rəhbər təyin edildi - FOTO
19:55, Bu gün
Düymələr niyə qadın paltarlarında solda, kişilərdə sağdadır?
19:42, Bu gün
Sülhməramlıların regiondan çıxması, Azərbaycanın hədəflərə doğru uğurla getməsi - Deputat şərh etdi + FOTO
19:26, Bu gün
Avtomobillərin şüşəsini tündləşdirmək neçəyə başa gəlir? - VİDEO
19:19, Bu gün
Bakıda aksizsiz xarici markalı siqaretlər aşkarlanıb
19:03, Bu gün
Həddindən artıq duz olan QİDALAR
19:01, Bu gün
Dövlət Komitəsinin yeni sədri Türkiyə səfirini qəbul edib
18:55, Bu gün
Azərbaycanla Türkiyə arasında gəlirlərə görə ikiqat vergitutma ləğv edilir
18:53, Bu gün
İranlı narkotacirdən 12 kq narkotik alan narkokuryer Hacıqabulda saxlanılıb
18:35, Bu gün
Mediasiyanın imkanları...
18:15, Bu gün
Rusiyada sutka ərzində subasan evlərin sayı 18 minə çatıb - VİDEO
18:13, Bu gün
Vazgen Manukyandan Zatulinə açıq məktub: “..bunu ürək ağrısı ilə yazıram”
18:10, Bu gün
Qızlarla müqayisədə oğlan abituriyentlərin buraxılış imtahanının nəticələri niyə zəifləyib? - VİDEO
17:58, Bu gün
Azərbaycanda faydalı qazıntı yataqları hərraca çıxarılacaq
17:55, Bu gün
“Biz hər zaman ədalət axtarırmışıq, intiqam yox!”
17:44, Bu gün
“Yaxşı verilişlərin aparıcılarının saxlayanı var”
17:42, Bu gün
Başlıbel qətliamının şahidi: “Anam və bacımı gözlərimin qarşısında qətlə yetirdilər” - VİDEO
17:37, Bu gün
Dron hücumları Rusiyanın dizel ixracını 25 faiz AZALDIB
17:34, Bu gün
Aviaşirkətlər Dubaydan uçuşlar üçün qeydiyyatı bərpa edir
17:32, Bu gün
“Rəsmi Paris öz maraqlarını beynəlxalq hüquq və ədaləti pozmaqla təmin etməyə çalışır”
17:24, Bu gün
Kürdə batan azyaşlı qız ürəyindən əməliyyat olunubmuş - VİDEO
17:22, Bu gün
Sabiq nazir həbsdə qaldı
17:21, Bu gün
Azay Quliyev Almaniyaya səfər edəcək
16:58, Bu gün
Zülfüqar Hüseynzadənin Başlıbeldən yarımçıq qalan REPORTAJI
16:36, Bu gün
ABŞ Konqresi Ukrayna, İsrail və Tayvana yardım üzrə səsvermə təyin edib
16:33, Bu gün
"Məsləhətiniz üçün sağ olun, amma qərarları biz özümüz qəbul edirik" - Netanyahu
16:31, Bu gün
Budanov Rusiya üçün yaxın aylarda "sürprizlər" vəd edib
16:20, Bu gün
“İki dövlət, bir millət” anlayışı ilə birləşdiyimiz Azərbaycanı dəstəkləyirik - Türkiyə MN
16:18, Bu gün
"Azəriqaz"ın baş direktoru Ağdamda vətəndaşları qəbul edib
16:16, Bu gün
Bayden dayısının cəsədinin itkin düşməsində adamyeyənləri günahlandırıb
16:06, Bu gün
Almaniya prezidenti Türkiyəyə özü ilə dönər gətirəcək - 60 kilo...
16:02, Bu gün
Aytən Səfərovanın keçirdiyi qəza ilə bağlı son dəqiqə açıqlaması - Günahkardır?
15:56, Bu gün
Gürcüstan prezidenti qanun layihəsinə veto qoydu
15:54, Bu gün
İran İsrailin nüvə mərkəzlərinə zərbə endirəcəyi ilə hədələyib
15:52, Bu gün
Qubad İbadoğlunun ibtidai istintaq işi üzrə yekun ittiham aktı elan edilib
15:40, Bu gün
"Sülhməramlıların çıxarılması Qarabağ məsələsinin birdəfəlik bağlandığı tarixdir"
15:36, Bu gün
“Yaz xəstəlikləri” nəyə deyilir? - Professor ehtiyatı əldən verməməyi tövsiyə edir
15:31, Bu gün
Zəngilanda silah-sursat aşkarlanıb
15:23, Bu gün
Rusiya səfiri Almaniya XİN-ə çağırılıb
14:53, Bu gün
"Üzümdə əməliyyat etdirməmişəm"
14:51, Bu gün
Azərbaycan QHT-ləri Vardanyanla bağlı Norveç Nobel Komitəsinə açıq məktub ünvanlayıblar
14:19, Bu gün
AŞPA Rusiya prezidenti Vladimir Putini qeyri-legitim elan edib
14:15, Bu gün
"Ermənistan Qərbin əlində Rusiyanın Cənubi Qafqazdan sıxışdırılıb çıxarılması alətinə çevrilib" - Zaxarova
14:11, Bu gün
Xalq artistindən həmkarlarına ağır sözlər: “Onların yiyəsi yoxdur, sırtıqlaşıblar”
14:08, Bu gün
Müxalifətçiliklə vicdansızlığı səhv salanlar...
14:07, Bu gün
Kahramanmaraşda ZƏLZƏLƏ
13:54, Bu gün
Amerikalı rəsmi İsrailin İrana hücum tarixini açıqladı
13:46, Bu gün
Ramzan Kadırov Rusiyanın yeni DİN rəhbəri ola bilər - KİV
13:42, Bu gün
Naxçıvanda ilk dəfə müəllimlərin sertifikasiyası imtahanı keçiriləcək
13:39, Bu gün
Pensiyaların yubanması iddiaları ilə bağlı rəsmi - AÇIQLAMA
13:35, Bu gün
Ağdamdakı Türkiyə-Rusiya Birgə Monitorinq Mərkəzi fəaliyyətini dayandırır - RƏSMİ
13:23, Bu gün
Rəqsanənin əmlaklarına həbs qoyuldu
13:23, Bu gün
Zülfüqar Hüseynzadənin məzarı ziyarət edildi - FOTO
13:20, Bu gün
Paşinyan erməniləri razı saldı – Kəndlər bu tarixdə qaytarılır
13:15, Bu gün
Məktəblərdəki yoxlamalar nəticəsində onlarla şəxs işdən çıxarılıb
13:13, Bu gün
Müəllimlərin NƏZƏRİNƏ: Sertifikatlaşdırılmanın vaxtı AÇIQLANDI
13:08, Bu gün
Naxçıvanda orta aylıq əməkhaqqı 18 % artıb
13:08, Bu gün
Aİ dövlətləri İrana qarşı yeni qadağalarla bağlı razılığa gəldilər
12:42, Bu gün
Rusiya İsrailə qarşı dərhal sanksiyalar tətbiq edilməsini tələb edir
12:39, Bu gün
Azərbaycanda bağçaların sayının artırılmasına dair yeni mexanizmlər hazırlanıb
12:38, Bu gün
Rusiya sülhməramlılarının Azərbaycandan çıxması prosesi davam edir
GÜNLÜK
00:01, Bu gün
Başlıbel qətliamından 31 il ötür
17 Apr 2024 | 23:59
Yuxusuzluq piylənməyə səbəb olur
06:05, Bu gün
Plazmanın köməyi ilə qırılan sümükləri tez bərpa edə biləcək üsul kəşf edildi...
07:53, Bu gün
Rusiyada daha bir məscid söküldü...-FOTOLAR
08:00, Bu gün
Məzarsız qalan nənəyə, dünyasını dəyişən ataya, şəhid əsgərə borclu qalmaq ƏZABI...
17 Apr 2024 | 23:58
Siqaretlə bağlı yeni qanun qəbul olundu, dərhal cəza gələcək
17 Apr 2024 | 23:53
Eltonun evi itlə doludur
00:10, Bu gün
Paşinyandan növbədənkənar seçki ilə bağlı açıqlama
00:45, Bu gün
"Bayden Rusiyanın neft emalı zavodlarını müdafiə etməklə Putinin situativ müttəfiqinə çevrilib" - "Bloomberg"
17 Apr 2024 | 23:37
Yazıçı Mehdi Hüseynin arxiv kadrları yayımlandı - VİDEO
HƏFTƏLİK
15 Apr 2024 | 09:23
“Nəzakət Məmmədovanın adını daşıyan nəvəsi İctimai televiziya ilə çəkilişdən gələndə qəzada öldü”-İLLƏR SONRA qohumu danışdı-ÖZƏL+FOTO
12 Apr 2024 | 08:08
Misir Mərdanov dünyanın ilk üniversitetini təsis edən müsəlman qadın haqda danışdı...
12 Apr 2024 | 21:22
Yuri Qaqarin kosmosda əslində nə görmüşdü? - Uzun illərdir gizli saxlanılır
14 Apr 2024 | 12:53
Maqnit qasırğası XƏBƏRDARLIĞI: Ən təhlükəli gün AÇIQLANDI
14 Apr 2024 | 09:39
Azərbaycan da hazır olmalıdır - TƏCİLİ XƏBƏRDARLIQ
13 Apr 2024 | 09:11
“Şit parodiyalar çoxalıb, Hacıbaba Bağırov deyirdi ki, davamçım Çingiz Əhmədovdur, təlxək deyil”- ÖZƏL
17 Apr 2024 | 14:30
Bakıda avtomobil od tutub yandı-ANBAAN VİDEO+ÖZƏL
17 Apr 2024 | 17:45
Rusiyanın sülhməramlı kontingentinin Azərbaycanı tərk etməsinin yeni görüntüləri - YENİLƏNİB + VİDEO
15 Apr 2024 | 19:33
Dörd bürcdə unikal dəyişikliklər baş verəcək – Arprelin ikinci yarısında
16 Apr 2024 | 14:46
Taksilərin qiymətləri fantastik həddə çatacaq?
AYLIQ
00:01, Bu gün
Başlıbel qətliamından 31 il ötür
17 Apr 2024 | 23:59
Yuxusuzluq piylənməyə səbəb olur
06:05, Bu gün
Plazmanın köməyi ilə qırılan sümükləri tez bərpa edə biləcək üsul kəşf edildi...
07:53, Bu gün
Rusiyada daha bir məscid söküldü...-FOTOLAR
08:00, Bu gün
Məzarsız qalan nənəyə, dünyasını dəyişən ataya, şəhid əsgərə borclu qalmaq ƏZABI...
17 Apr 2024 | 23:58
Siqaretlə bağlı yeni qanun qəbul olundu, dərhal cəza gələcək
17 Apr 2024 | 23:53
Eltonun evi itlə doludur
00:10, Bu gün
Paşinyandan növbədənkənar seçki ilə bağlı açıqlama
00:45, Bu gün
"Bayden Rusiyanın neft emalı zavodlarını müdafiə etməklə Putinin situativ müttəfiqinə çevrilib" - "Bloomberg"
17 Apr 2024 | 23:37
Yazıçı Mehdi Hüseynin arxiv kadrları yayımlandı - VİDEO